vineri, 18 februarie 2011



Acum o saptamana, m-am inscris la un giveaway foarte dragut...evident,tinand cont de numarul de partipari,mi-am spus ca nu am nici o sansa,chiar daca erau 4 premii in concurs...de unde atata noroc pe capul meu,sa ma iubeasca pe mine Randomel?
Dar uite ca am avut parte de o surpriza!Am fost castigatoarea cu numarul 3!Nici nu imi incapeam in piele de bucurie,avand in vedere ca e prima oara cand castig ceva!...m-am holbat aproape un sfert de ora la monitor,am inspectat bine lista..etc,etc, pana am trimit mail-ul cu datele si am primit raspunsul pozitiv.:D
Acestea sunt produsele castigate:
Sunt foarte incantata de rimel si de ruj!
Culoarea rujului e Sable 4, si este o culoare foarte foarte placuta si nu foarte puternica..iar rimelul e wow..adica, nu lipeste deloc genele si curbeaza super!Evident, sa nu uit si de fardurile de la Rimmel..
Sunt usor pigmentate(perfecte pentru mine),si ce imi place cel si cel mai mult, e ca au niste particule usor albastrui care raman mult timp dupa ce machiajul a fost indepartat.
Deci, multumesc pentru premiu Alexandrei de la COLOURFULBAZAAR.
Si tot la ea, puteti gasi produse de make-up la pretul mici http://colourfulbazaar.blogspot.com/
O zi buna tuturor!

Un comentariu:

  1. felicitari pentru blog :* o sa vezi ca o sa il indragesti si sunt fericita ca iti place cadoul :* :* :*

    RăspundețiȘtergere