joi, 24 februarie 2011

Comenzi online

Astazi va voi vorbi despre comezile online..
Sa incep cu hainele.
Trebuie sa mentionez ca singurele comenzi la produse vestimentare,le-am dat pe asia-fashion, si implicit wholesale-dress.
Preturile sunt destul de ok,avand in vedere calitatea produsului(marfa chinezeasca).Ultimele achizitii, au fost niste bluzite..si ma declar extrem de dezamagita.Adica, materialul prezentat in poza si in descriere,difera total cu produsul finit.Stiu ca pozele sunt facute intr-un studio specializat,lumina influenteaza culorile..etc,etc, dar materialul?!oricat de mult ar influenta factorii acestia produsul in poza, textura materialului ar trebui sa ramana neschimbata.
Si uite asa m-am trezit cu niste produse (care evident nu pot fi returnate), care la material scrie o chestie, iar in mana e altceva.Cred ca si la magazinele de la noi am putea gasi produse asemanatoare la preturi mult mai mici si chiar mai bune calitativ!Dar na..nu incanta ochiul la fel ca cele de pe site.
O alta problema la produsele de pe net:marimea.
Cum se poate ca si chiar atunci cand masor exact lungimile, bluza sa-mi fie tot mica?!
Am pierdut o zi intreaga masurand toate marimile cu ruleta,am mazgalit toti peretii in incercarea de a alege marimea cea mai satisfacatoare daca nu perfecta,si surpriza:e mai mica!cu 3 cm!
Si nu mai spun ca era pentru un cadou mult asteptat...:(
M-am simtit atat de penibil!dar din fericire,am dat peste o persoana intelegatoare care a fost de acord sa-si schimbe cadoul cu orice!
Despre comezile cu produse cosmetice.
Pana acum am dat comanda de pe un singur site, cu preturi care mi se par foarte bune.
Am comandat parfumuri la preturi foarte ieftine, si cosmetice chiar si bijuterii de care am fost foarte multumita.
Sa nu uit, sa spun ca si domnisoara care se ocupa de comenzi,este o persoana care va v-a servi foarte prompt si va ajuta in cautarea produsului, in cazul in care nu se afla pe stoc, intr-un timp foarte scurt.
Deci pot spune ca nu am avut probleme serioase cu aceste comenzi.Sunt destul de increzatoare in oameni, si daca vreodata mi se v-a intampla vreo pozna cu vreunul din expeditori, ma voi gandi ca roata se intoarce si vor primi rasplata pe masura, pentru ca nimic nu ramane nepedepsit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu