joi, 24 februarie 2011

Buna tuturor!
M-am gandit ca nu stiti prea multe despre mine,si asa, m-am gandit sa rezolv un tag care a circulat prin blogosfera cateva saptamani,si sa va mai dezvalui cate putin din personalitatea mea.So here i go...


-sunt zodia fecioara, deci o persoana foarte capricioasa ci critica
-cand ma supar nu iert si pastrez foarte mult timp ranchiuna(stiu..stiu..e rau si urat,dar asta se intampla cand sunt ranita)
-invat pentru admiterea din vara la medicina(urati-mi succes!)
-imi plac la nebunie pisicile!
-sunt foarte matinala si am un ceas biologic foarte bine pus la "punct"
-ma plictisesc repede,si asa cum am spus in descriere, renunt foarte usor la ceea ce am inceput(nu ma prea intereseaza finalul atat timp cat mie mi-e bine)
-imi place sa primesc atentii mici de la iubitul meu somnoros si morocanos




Acestea fiind spune..probabil ma veti considera o persoana destul de banala si poate negativista.Nu va condamn...pentru ca asa si sunt.Sper ca asta sa nu construiasca un fel de "zid" intre mine si cititorii blogului,pentru ca o data ce voi lega prietenii,veti afla usor ca nu sunt chiar asa de rea precum suna.Va pup si va urez o zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu