vineri, 18 februarie 2011

Produsele FM

Ce parere aveti despre produsele de la FM Group?
Sunt sigura ca a-ti auzit de aceasta firma care imita parfumurile originale.Pe mine m-a ispitit o colega de serviciu de a mamei, si vrand/nevrand, ne-am facut si noi cu 2 din ele...Lancome si Nina Ricci.Mi-e personal, mi se par oribile!!Spun fara nici o exagerare, ca toate parfumurile lor, miros pe mine a lamaie ...in schimb pe mama,miros wow...o diferenta de la cer la pamant.
In schimb,cele barbatesti au un mare plus de la mine!Miros exact ca si mostrele,si persista un timp foarte indelungat.Intre timp, prietenul meu, s-a facut si el reprezentant la firma, si a facut rost de toate mostrele posibile..si chiar si asa, cu greu am gasit ceva care sa ma multumesca.Stiu ca nu ar trebui sa am pretentii avand in vedere pretul si faptul ca aromele sunt cumparate dupa cele originale,dar totusi...
In fine, am descoperit si imi place Paris Hilton, si Lolita Lempicka.Sunt subtile si dulci, si in sfarsit miros bine pe pielea mea.As vrea foarte mult sa incerc si produsele cosmetice, dar nu am vazut nici o parere despre ele pana acum,deci mai astept!
Astept sa-mi spuneti ce arome a-ti incercat voi si v-au placut foarte mult de la FM Group.
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu