marți, 15 martie 2011

Aceasta este culoarea de astazi: gri de la Essence iar pe inelar, un roz, tot de la Essence :)
Imi place foarte mult aceasta firma.Scot produse foarte bune la un pret extrem de mic.
Ojele sunt preferatele mele pentru ca se gasesc intr-o multitudine de culori, si sunt rezistente.Se usuca foarte repede, si nu necesita 2 straturi pentru a arata frumos.

Imi cer scuze pentru marginile inestetice!!!Nu am mai avut rabdare sa nu fac poze.
Iar aceastea cad singure la prima spalare pe maini, deci nu e necesara retusarea.

















Sper ca va place.Va pup!

2 comentarii:

  1. Am un roz identic cu acesta,dar oja e de la Farmasi !
    Uff..ce ploua la mine ! :((

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine a stat...dar tot innorat se arata cerul.

    RăspundețiȘtergere