marți, 15 martie 2011



Am revenit!


Am ajuns acasa cu putin timp, dupa un lung si obositor drum cu masina, pe ziua asta calduroasa...
am asteptat de foarte mult sa ajung in Iasi cat de curand,si acum in sfarsit am reusit, si astfel mi-am pus la punct toate lucrurile.
Dar, cum am promis, imediat ce ajung, ma ocup de review-ul mostrelor de la Gerovital Plant.

Tadaaaaammm!!!
Asa arata cadoul meu:

Am fost foarte incancata cand un sofer a venit si mi-a spus ca am primit un pachetel.Evident, am privit destul de suspicioasa pentru ca nu asteptam curand vreun colet.

Acum sa va spun si experienta mea cu aceste produse:
Prima incercata: crema pentru imperfectiuni.
Nu sunt multumita deloc de ea.Imi pare extrem de rau sa spun asta, dar nu are nici un efect.Chiar din constra!In zona pometilor si a gurii, mi-a starnit niste borbonele rosiatice...deci am renuntat la ea inca din a 3 a zi.Am incercat sa prelungesc tratamentul, ca poate totusi, va merge intr-un sfarsit, dar nu.Si are un miros cam neplacut si o consistenta putin branzoasa.
Concluzia: nu voi achizitiona aceasta crema.


2.Crema nutritiva
Spre mirarea mea, aceasta chiar este foarte buna.
Nu mi-a incarcat tenul, a intrat rapid, si are o consistenta usoara.
Este o crema de zi usoara, si da, as folosi-o din nou.

3.Serul pentru ochi si buze.
Din pacate, nici la acesta nu am vazut nici un efect.Dar asta e si posibil faptului ca nu am riduri accentuate sau urme vizibile.Deci nu pot da un verdict.

4.Crema antirid.
Pe aceasta a folosit-o si mama.A fost foarte multumita de ea.A spus ca este usoara, si calmeaza.Am incredere in ea, deci o recomand.

5.Crema hidratanta.
Este bunicica.Mi se pare la fel cu cea nutritiva.Deci nu am gasit o mare diferenta intre cele doua.

Parerea mea este ca sunt niste creme destul de bune.Ce m-a dezamagit insa cu adevarat,este mirosul.Gretos si greu...
Si consistenta unor mostre.Dar ma gandesc ca e posibil ca si caldura din camera/lumina/mediul etc sa fi influentat putin,dar nu bag mana in foc.
E un sumar facut la repezeala,pentru ca am foarte multe de despachetat.
Sper ca am fost cat de cat explicita si de ajutor.
Revin mai tarziu cu o manichiura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu