duminică, 27 martie 2011

Award



Am primit un nou premiu de la Madalina, careia vreau sa ii multumesc pentru ca m-a inclus in lista ei de bloguri premiate!

Asa arata premiul meu:

E un premiu pe cat de micut, pe atat de incantator!

Reguli:
1. să le mulțumesc persoanelor care m-au nominalizat
2. să vă spun 7 lucruri despre mine :

-sunt mica de inaltime
-urasc florile in ghivece
-nu stiu sa merg pe tocuri
-nu am initiativa
-gandacii de bucatarie ma terorizeaza la propriu
-cand mint,ma dau de gol pentru ca rad
-imi place sa port dresuri albe de copii


3. să dau premiul mai departe către bloggerițe recent descoperite
Sunt multe bloguri care le-am descoperit recent, dar acum nu stiu spre care sa ma indrept, de aceea il ofer tuturor fetelor care ma viziteaza si doresc si ele sa preia premiul pe care il ofer cu drag, si pe care vreau sa il onoreze si sa il transmita mai departe altor bloguri care ne incanta zilnic.

2 comentarii:

  1. il oferi tuturor fetelor care te viziteaza:D eu te vizitez destul de des asa ca o sa il iau si eu drept "premiu" de la tine:D
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere