miercuri, 16 martie 2011



Produse Farmasi


Va prezint produsele cu care m-am intors din mini vacanta la Iasi.
Cand am intrat in Iulius Mall m-am dus cu directie in cautarea standului Farmasi.Dupa un indelung studiu, m-am ales doar ca cateva oje, un ruj si un fond de ten, care s-a dovedit a fi nuanta nepotrivita, dar nu fac mofturi, pentru ca lumina de acolo, era nepotrivita, iar timpul limitat.Dar sunt multumita de faptul ca are o putere destul de mare de acoperire.
Rujul, este mat, si are o nuanta foarte delicata.Este cu efect de marire si dupa aplicare, lasa o senzatie mentolata foarte racoritoare.
Ojele...nu are rost sa spun cat sunt de bune.Am ales niste nuante mai rozalii si un gri metalizat, care a suferit o adaugare de negru imediat ce am ajuns acasa pentru a intensifica nuanta.
Pe paleta de culori parea gri cu adevarat, dar pe unghie, alb sidef..:(
As fi cumparat mai multe dar am plecat cu banii calculati sa imi ajunga pentru toata saptamana:))

Data viitoare sigur ma reped in rujurile lor.
Sper ca v-au placut, iar mai tarziu revin cu o poza cu cateva din produsele de la essence pe care le-am primit de la o prietena ce a fost plecata in Italia.
Va pup.Pa!

8 comentarii:

  1. Sincer nu am mai mers de foarte mult timp pe faleza.Uneori ma enerva aglomeratia provocata de adunarea celor care se plimbau,care mergeau cu rolele,cu bicicleta,cei care alergau.Si asa te trezeai ca erai la cursa cu obstacole si nu la plimbare.Mai lipseau gardurile.Dar daca mergeai pe faleza superiaora puteai sa sari peste gardul acela micut:))Eu si imaginatia mea bogata.Azi desi era multa lume parca era mai lejer.Am vazut de-a catei frumosi.Asta imi place cand merg pe faleza,vad o multime de animalute simpatice.Si ma plimb acum ca poate la vara,Doamne fereste,iar va fi nevoie de labe de scafandru ca sa poti sa mergi pe acolo:))


    Produsele de la Farmasi,hm...cred ca am doar doua oje de la ei.Parca m-ar tenta sa comand ceva de pe site-ul lor dar nu stiu sigur.Sunt mai ieftine din ce am inteles dar transportul este de 10 lei.Deci faci o afacere doar daca iti iei mai multe produse.Ca asa daca iei doua oje cu 3.5 lei si platesti 10 lei in plus ajungi sa dai 17 lei cand puteai sa dai 12 lei la magazin si vezi exact si nuanta.

    Daca tot intru pentru prima data pe blogul tau,am sa iti dau si cele doua taguri facute de mine:about blogging(gasesti intrebarile pe blog) si sa iti prezinti colectia ta de cercei:)

    Sper sa accepti.Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac foarte mult lacurile tale! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Ui..prima oja de la Farmasi e s.u.p.e.r.b.a ! Just yummyy ! :X
    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce neserioasa sunt ! :|
    Nici nu ma asteptam la asa ceva din partea mea sincer !
    eu aveam impresia ca te urmaream de mult ..dar cand am vazut acum ca nu era asa imi venea sa-mi dau plame !
    Iarta un iepuras mic si blegut ! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar nu ai de ce sa-ti ceri iertare!blogul e facut recent, deci nu aveai cum sa il descoperi.Si nu l-am facut pentru a avea followeri multi.Iar pe tine, te-am descoperit printr-un comentariu la cineva pe blog, si m-a atras iepurasul tau:)) si de atunci mereu am tras cu ochiul sa vad ce-ti mai iese la machiaj,si uite asa am inceput sa te vizualizez zilnic.

    RăspundețiȘtergere
  6. si mi-a placut foarte mult ca raspunzi la comentarii:)

    RăspundețiȘtergere
  7. :"> .. Really ?
    Multumesc frumoss !!
    Eu asta vreau sa fac sa ma ajut si pe mine ..sa invat cat mai multe lucruri prin comentariile voastra ...cu ce culori imi sta bine ..ce sa folosesc,cum ..si sa va ajut si pe voi poate cu idei de make-up,cu diferite lucrusoare care va pot fi de folos ! :*
    Ma bucur mult ca iepurasul a fost intermediarul nostru ! >:D< :))
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Rujurile Farmasi sunt atat de tari...!!Mi-as lua 100 :D
    Eu trec in fiecare zi pe langa standul acela..si nu rezista sa nu cumpar macar ceva...un ruj , un tus, un lac de unghii :)):D

    RăspundețiȘtergere