miercuri, 9 martie 2011


Review Farmec-crema matifianta


Buna tuturor!
Astazi am avut parte de o surpriza foarte placuta...am primit coletul de la Gerovital Plant, cu mostre ale noilor creme cu extract de Floare de Colt.
Voi acorda un timp pentru ca produsul sa-si faca efectul, apoi voi face un review.
Deci multumesc celor de la Gerovital Plant pentru cadoul primit!



Astazi,voi face un review cremei de la Farmec pentru ten gras cu efect de matifiere.Stiu ca mai sunt astfel de review-uri realizate de blogaritele mai pricepute,dar am considerat ca si parerea mea e importanta.
In primul rand vreau sa spun ca mereu am fost mai mult decat multumita de produsele celor de la Farmec, iar raportul calitate-pret este de neegalat.



Ce promite crema:

Crema cu structura speciala de gel, matifiaza zona T a fetei (barbie, nas, frunte), eliminand aspectul gras si hidrateaza zonele uscate ale tenului. Aplicarea zilnica a cremei imbunatateste si uniformizeaza aspectul pielii.

Extractul de Ceai Verde reda tenului prospetimea, elasticitatea si tonusul natural.

Extractul de Aloe Vera are puternice efecte hidratante, antimicrobiene si antiinflamatoare.

Complexul Sebaryl asigura reglarea secretiei de sebum si restabileste balanta hidro-lipidica a epidermei.

Parerea mea:
Mereu am avut tenul gras, si probleme pe timpul calduros din aceasta cauza.
Sunt super multumita de crema!Are o consistenta foarte usoara si placuta, un miros delicat, care nu persista mult.
Se absoarbe imediat in piele, si nu usuca deloc.Dupa aplicare se simte o usoara senzatie de racoare si prospetime, iar tenul ramane extrem de fin si mat.
Reuseste cu adevarat sa indeparteze stratul de sebum care formeaza acea pelicula lucioasa de care toate femeie fug.
Efectul nu tine la infinit,dar este vizibil.Nu stiu cum se comporta pe alt tip de ten,dar dupa ce o aplic, fondul de ten se intinde foarte usor si pastreaza aceeasi senzatie de proaspat si matifiere.
Crema poate fi folosita si doar pe zonele cu probleme, cum ar fi zona T, nasucul si barbia, insa eu o folosesc pe toata fata.
Sa nu uit sa va spun ca nu strange deloc pielea, iar extractul de aloe vera hidrateaza foarte bine, asadar poate fi folosita si pe timp friguros.
Este primul meu review si sper ca am fost cat de cat de folos.

O perioada nu voi mai putea posta nimic noi pe blog, pentru ca trebuie sa plec in afara orasului, si chiar daca imi iau laptop-ul cu mine, voi fi foarte ocupata si nu ma voi putea ocupa de blog.Dar cand ma intorc, revin cu un review si un swatch la niste produse Essence.
Va doresc o saptamana usoara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu