duminică, 27 martie 2011

Review



Buna fetelor!

Am lipsit putin zilele astea...am fost foarte plictisita si am intrat intr-o stare de melancolie.Si imi este foarte dor de motanul meu...abia astept sa vina in weekendul acesta acasa:)

Pentru ca am avut timp destul cat am stat, am incercat o noua crema de care m-am indragostit, si pe care nu as mai schimba-o cu nici una!

Nivea Visage Pure & Natural Crema anti-rid de zi

Prezentare : cutie de 50 ml

Ingrediente :

Ulei de argan BIO pur, originar din Maroc şi arctiina - extras din fructul de brusture.

Descriere :
Crema anti-rid de zi NIVEA VISAGE pure & natural conţine extract din fruct de brusture, arctiina şi ulei de argan BIO, într-o formulă pură, fără parabeni, siliconi sau coloranţi artificiali. Reduce în mod vizibil ridurile, redă fermitatea tenului şi reface echilibrul natural al pielii.

Cum acţionează :
Arctiina, activ natural extras din fructul de brusture, are o acţiune anti-rid deosebit de eficientă: stimulează producţia de colagen şi reduce liniile fine şi ridurile.
Uleiul de argan este o sursă naturală de vitamina E. Oferă protecţia ideală împotriva radicalilor liberi de la nivelul pielii, ce pot fi provocaţi de influenţele mediului şi de stres.
Crema este o emulsie uşoară, cu textură lejeră şi se absoarbe rapid în piele.
Produsul este recomandat pentru tenul care dă primele semne de pierdere a elasticităţii şi care arată primele riduri. Este ideal pentru prevenirea semnelor de îmbătrânire între 27 şi 50 de ani.


Ce pot spune!?...decat ca e cea mai usoara si placuta crema pe care am avut-o vreodata.
Nu stiu daca e chiar potrivita pentru varsta mea, dar nu am auzit si patit pana acum sa-mi faca rau ceva...
Este o crema foarte usoara, cu un miros placut si subtil care nu deranjeaza, si se patreaza de-a lungul zilei, dar fara a prinde un iz urat cu timpul.
Cat despre ceea ce promite in legatura cu ridurile, nu ma pot pronunta, deoarece, duc lipsa deocamdata de aceste urme.Poate doar in locurile in care totusi ridurile de expresie sunt prezente, am vazut cu adevarat o imbunatatire, in sensul ca intinde pielea si reduce numarul lor.
Textura usoara, permite sa fie aplicata ziua, fara a ingrasa tenul, ba chiar lasa pielea catifelata si fina.
Imi mai place foarte mult pentru faptul ca pielea mea nu simte nevoia unei noi aplicari de creme, deoarece hidrateaza foarte bine.
Eu o recomand, daca aveti probleme cu ridurile sau nu.Sunt multumita de ea, si pana se termina, am timp sa vad ce actiuni binefacatoare mai are.


Va pup!!

Un comentariu:

  1. Ana Maria ms ptr acest review,chiar imi doream un review la aceasta crema:D..o sa imi cumpar si eu crema asta dupa ce o termin pe cea care o am:)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere