vineri, 18 martie 2011


TESORI d'ORIENTE




Buna fetelor!

Sunt foarte bucuroasa si incantata ca blogul meu a inceput sa creasca, incet cu incet...dar sigur.
Vreau sa le multumesc vizitatoarelor care au trecut pe aici si au lasat o insemnare, si au acceptat sa rezolve tag-ul.
Pentru ca am ramas in pana de idei zilele astea(prea multa biologie in capul meu), am sa va prezit cateva din parfumurile mele de la marca Tesori d'Oriente.

Le-am descoperit in timpul liceului, de la o colega noua, care s-a purtat foarte frumos cu mine, si mi-a oferit prietenia ei neconditionata, desi nu ne cunoasteam pe deplin.
Tot de la ea, am primit si primul meu set de produse Tesori, in timpul vacantei de vara cand a fost plecata in Italia.

Nu am poze sa atasez cu acel set( s-a consumat acum mult timp), dar va spun care este, si parerea mea despre el.

Hammam

Intens, aromat si rafinat parfumul Hammam seduce simturile si inalta spiritul.Un amestec exclusivist de esente pretioase care se topesc armonios pe piele, va daruieste o experienta unica.

Acestea sunt aromele de care dispun momentan.Voi alatura descrierea producatorului, s parerea mea personala fata de fiecare apa de parfum pe care o detin, si despre lotiunea de corp.


HAMMAM

Descrierea producatorului o gasiti mai sus.

Parerea mea: este o aroma extrem de calda si orientala.As putea spune ca pana acum, doar aceasta aroma m-a facut sa o indragesc enoooorm!Numai mirosul, ma incalzeste usor si ma binedispune.


FIORE DEL DRAGONE

Numita si "regina noptii", floarea dragonului este o planta de o frumusete rara care infloreste doar noaptea.Florile sale emana un parfum intens si armonios al noptilor orientale calde si catifelate.In antichitate in China fructul sau era vestit pentru proprietatile sale antioxidante

Parerea mea: pare un miros banal, destul de des intalnit.Se simte usor aroma unei flori orientale, dar mirosul din pacate este greoi.Nu ma pot da foarte des cu acest parfum, pentru ca este foarte puternic si gretos.Poate este potrivita pentru o zi mai friguroasa, in care sa ne aducem aminte de aromele calde si senzuale ale verii.


AFRICA
Acest parfum este un amestec de lemn rar si arome pretioase.Mireasma sa calda si senzuala contine "culorile si emotiile" unei calatorii in continentul Africa.

Parerea mea: intr-adevar, acesta contine un puternic miros de lemn pretios.Mi se pare unisex, si mult mai potrivit pentru barbati decat pentru femei.


FRANGIPANE DELLE INDIE
Frangipani din India este o floare de o rara frumusete cu un parfum intens si imbatator, exprimand dintotdeauna puritate si armonie.

Parerea mea: din toate apele de parfum pe care de detin, aceste este cel mai fresh si deschis.Potrivit pentru o seara calduroasa, pentru ca este o aroma usoara si placuta.


Crema cu floare de lotus si flori de salcam.
M-am indragostit de ea!!!
Are un miros delicat si rezistent.Are o consistenta usoara, ce se absoarbe imediat in piele.Pot spune ca e prima crema de corp care hraneste si protejeaza pielea intens,si nu lasa acel luciu greoi si uracios.
O sa repet din nou, ca are un miros absolut mirific!dulce si floral, care persista foarte mult.De obicei, o aplic seara dupa un dus lung, si dimineata, ma trezesc in mirosul cald si senzual al lotusului.Chiar se imprima si in pijamale:) iar prietenul meu adora lucrul acesta!




Cam atat pot spune despre ele.Daca as fi avut acces la lista de esente utilizate pentru fiecare apa de parfum in parte, poate as si putut da mai multe detalii.
Pentru ca nu sunt inca perfectionata pe review-uri , e posibil ca descrierile sa fie considerata saracacioase.Dar promit ca de acum inainte, ma voi documenta temeinic, si voi veni cu temele facute.
Dar despre aceasta firma, trebuie sa va spun, ca sunt foarte multumita.
Aromele persista mult, orientale, bazate pe note lemnoase si florale,si fiecare are povestea ei, si dezvaluie un anume caracter.
Parfumurile persista un timp foarte indelungat, chiar si dupa un dus.Dar cred ca asta depinde si de ph-ul pielii.
Deci, imi voi mari colectia si mai ales imi voi achizitiona mai multe creme de la ei.

12 comentarii:

  1. interesanta postare..nu m-ai auzisem de firma asta:D TESORI d'ORIENTE..acum m-ai facut curioasa,posibil sa imi procur si eu candva macar un produs:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna.daca doriti produse din gama Tesori ma gasiti pe Facebook la Claudiashop

      Ștergere
  2. La noi se gasesc prin farmacii, dar la preturi destul de mari.Adica, in afara, un parfum costa maxim 4 euro iar crema 3 euro.Uneori vin si la promotie 2 la pret de 3 euro.:)
    Eu mi le procur de pe un site la un pret de 20 de lei:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,

      Poti sa-mi spui si mie numele site-ului?

      Ștergere
  3. ce parere ai de de cel sticluta neagra ? eu o primisem cadou acum 2 ,3 ani de la un prieten bun , era foarte tare mirosul ,era ceva gen parfum tip spray.

    RăspundețiȘtergere
  4. pai da, e intr-adevar mai puternic floral..are o nota de baza foarte tare accentuata.nu pot sa-mi dau seama cu ce se aseamana.dar rezista foarte foarte mult.nu stiu daca e chiar pe gustul tau.ti-as recomanda hammam :D ca e mai dulce si mai discret

    RăspundețiȘtergere
  5. de gelurile de dush sint incintata si eu....sint foarte bune,catifeleaza pielea si lasa un miros placut si persistent,dar de cremele si lotiunile de corp si despre parfumuri...nu pot spune acelasi lucru...am fost dezamagita...nu persista deloc mirosul...

    RăspundețiȘtergere
  6. Heei, buna . Mama mea lucreaza in Italia si mereu imi trimite produse Tesori d'Oriente, toate au un miros extraordinar si sunt foarte foarte bune. Recomand orice produs din gama lor . Am vazut produsele acestea si la noi, intr-un magazin dintr-un mall ,dar la preturi muuuult mai mari fata de cele din Italia ..

    RăspundețiȘtergere
  7. Am avut si eu un parfum de la firma aceasta, de fapt inca il mai am. L-am comandat online. Sunt multumita de el si recomand! Multa lume nu stie de firma aceasta, e bn k ai facut-o tu cunoscuta. Poop!

    RăspundețiȘtergere
  8. imi plac la nebunie produsele..si mai ales mirosul lor-le recomand si eu!

    RăspundețiȘtergere
  9. la magazinele DM am vazut tresori d oriente. si la real au avut sapunuri

    RăspundețiȘtergere
  10. si eu sunt indragostita de produsele lor. eu le iau de pe internationaltibecom.ro. preturile sunt la jumatate si se gaseste toata gama.

    RăspundețiȘtergere