sâmbătă, 16 aprilie 2011

Bunatati de la Flormar

Buna fetelor!
Astazi va arat "bunataturile" care mi-au insorit ziua de ieri care a fost ploioasa si friguroasa ca una de iarna:(
Sunt primite de la SIMI, si le-am castigat in urma unui mini concurs pe care l-a organizat pentru sustinatorii ei in cadrul unui concurs de machiaj, dar cred ca asta stiti deja...
Eu nu am stiut de acest concurs decat dupa ce am vazut a doua zi pe blogul ei, iar votul meu a fost sincer.


Iar acum imaginile:

Poza de grup


Oja de la Flormar intr-o nuanta foarte electrica(asa spune mama) dar mie imi place foarte mult..in lumina artificiala e wow

Si poze cu blit si fara blit la blush...
Contine 2 culori: un roz sidef extrem de frumos, si un maron mediu mat, care de asemenea este foarte reusit..
Nu am facut poze cu mine pentru ca nu mi-a permis lumina sa scot in evidenta culorile.



Si atat...rujul lipseste pentru ca aparatul nu reuseste sa surprinda culoarea adevarata.Pot spune doar ca are o tenta usor maronie, si rezista rezista rezista!!!!
Nu am avut niciodata un ruj care sa persiste asa de mult pe buze, dupa ce am mancat, am baut, si m-am mai si spalat. Si cel mai mult imi place ca ramane pe buze o usoara coloratie, si pentru mien e super, pentru ca am tenul foarte deschis la culoare, si uneori arat palida, iar asa, cu urmele rujului par mult mai bine.

Sper ca va plac la fel de mult cum imi plac si mie.Si iertati pozele tremurande..nu am avut rabdare, si ma tot miscam sau imi tremura mana :D
Va pup! si sa aveti un weekend cat mai linistit si insorit!

2 comentarii:

  1. oja e superba!la fel si blushul.bravo,sa te bucuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oja este superba...mi-a fost recomandata dar nu mi-am dat seama ca este asa wooow:) Ce nr. este?
    Rujul este cel pe care il folosesc si eu in multe postari la fel si blush-ul. Ma bucur ca-ti plac...Pup!

    RăspundețiȘtergere