vineri, 15 aprilie 2011

Friday Tag

Cum nu am nimic pregatit, si imi este si sooomn, am sa rezolv tagul primit de la Dalyda si de la Madalina.
Multumesc fetelor pentru invitatie si pentru ca va ganditi mereu la mine:)




1. Principala mea trăsătură
Eu nu mi-am nici una, dar EL a sarit repede sa-mi spuna ca sunt iubareata:) cu toata lumea, desi rar pot sa demostrez.

2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat
Inteligenta


3. Calitatea pe care o prefer la o femeie
Tot inteligenta


4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei
Ca sunt langa mine cand am nevoie de un prieten


5. Principalul meu defect
Insistenta


6. Îndeletnicirea mea preferată
Lenevitul pana tarziu in pat?!?!


7. Fericirea pe care mi-o visez
E alaturi de el...marea mea iubire.


8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire
Nu voi spune.Nu vreau sa atrag karma rea:))


9.Locul unde aş vrea să trăiesc
O casa mareata la munte


10. Culoarea mea preferată
Imi plac toate, cu exceptie maroul


11. Floarea care-mi place
Gerbera portocalie


12. Pasărea mea preferată
?!...niciuna aparte?


13. Prozatorii mei preferaţi
Sunt foarte pretentioasa in materie de carti..dar mi-a placut enorm Eliade si Anne Rice


14. Poeţii mei preferaţi
Nu am :).Urasc poezia


15. Eroii mei preferaţi din literatură
....pas.


16. Eroinele mele preferate din literatură
Andromaca



17. Compozitorii mei preferaţi
Nu am


18. Pictorii mei preferaţi
Cezanne



19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală
Nu am asa ceva.



20. Ce urăsc cel mai mult
Minciuna si nesimtirea


21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere
Sa fiu multi-functionala


22. Cum aş vrea să mor
Ce gand macabru..nici nu vreau sa-mi imaginez asa ceva.


23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă
Cele din neatentie si cele facute cu scopul de a nu face rau.


24. Deviza mea
Daca nu ai reusit azi, incearca maine.



Doresc sa preia tag-ul toti cei care trec pe aici.Nu as vrea sa fac o selectie.

3 comentarii:

  1. :))Am ajuns sa torn de-a crema in palma cand ma dau.Ca vreau sa zic si eu ca am terminat o crema macar:))De fapt,fa si tu asta cu "niciodata" ca tare-s curioasa ce nu ai facut tu vreodata:D

    Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca l-ai facut,mi-a facut placere sa citesc:)
    Imi place ca tot mereu il amintesti pe EL,asta dovedeste cat de frumoasa poate fi iubirea:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu imi aduc aminte de parfumul de care spui.Si uite,daca nu stii cate sa faci,fa tot 15 de niciodata ca mine:DE bine asa?Eu n-am pomenit de cosmetice ca as fi transformat tot tagul intr-o discutie despre cosmetice:))Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere