luni, 11 aprilie 2011

Review sampon Kallos

De ceva timp. am probleme cu podoaba capilara.
Nu stiu sampon sau ce anume, mi-a starnit o matreata si niste cojite de care cu greu pot scapa, pe langa faptul ca firul meu este foarte subtire si alunecos.
Asa ca tot incercand mai multe variante de sampoane, am ajuns si la Kallos.

Mare greseala pentru mine!
Inca de la prima spalare, mi-a extrem de mult parul si mi-a facut si mai multa matreata.De parca asta imi lipsea...asa ca l-am oferit mamei mele, care are foarte rar probleme cu sampoanele.Cu orice s-ar spala, nu pateste nimic.Dar din pacate si ei i l-a uscat, si a trebuit pentru prima oara in viata ei sa foloseasca balsam.
Ma simteam ca si cand as fi avut paie in cap si nu fire de par.

Parca ne spalasem cu sapun de casa..
Pe parul uscat lasa o senzatie oribila de murdar.Nici nu stiu sa explic senzatia pe care o am atunci cand imi ating crestetul capului, caci acolo se intensifica "fenomenul".
Si arata oribil..a ars de soare si tern si saracacios.Mi-a fost rusine sa ies din casa si mai mult mila de parul meu ca a suferit o asa trauma.
Pentru mine e cel mai prost sampon care l-am incercat vreodata.Pana si Schawma e bun pe langa el.

De volum nici nu mai zic, pentru ca nu am vazut nici o imbunatatire.Parul imi sta la fel de intins si turtit ca atunci cand sunt nespalata de 3 zile sau chiar mai mult.

Singurul plus e mirosul si textura fina si apoasa.Nu este necesar mult produs pentru a face o spuma bogata(de obicei imi torn cate jumatate de tub de sampon la o spalare pentru ca am parul lung).

Cu siguranta nu o sa mai iau nici un sampon de la ei.
Daca e ieftin, nu e si neaparat bun.
Mi-a fost invatatura de minte, si de acum nu mai experimentez nimic.
Ma reintorc la Loreal cu particule stralucitoare pe care il ador, si imi face un par de invidiat!

Pupici fetelor!

2 comentarii:

  1. imi pare rau ca nu ti-a facut nici un efect,eu am folosit un timp sampoanele lor si ptr mn au fost Ok,mai mult imi plac mastile de par...mie imi cade parul atat,in rest suporta orice sampon:D..sper sa gasesti samponul bun!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest sampon mi l-am achizitionat saptamana trecuta..si da...e adevarat ca nu e buna: nu volum, nu stalucire, par deteriorat, uscat si lipit de scalp+ca doamna de unde l-am cumparat era o acritura!!

    RăspundețiȘtergere