duminică, 3 aprilie 2011

Review Sapun cu aloe vera si glicerina-ORTOS


Zilele trecute am trecut pe la un plafar...am obiceiul de a intra si a inspecta ce noi produse si chestii interesante au.

Pentru ca obisnuiesc sa ma spal dimineata pe fata cu sapun, din cauza tenului gras, mi-am spus sa incerc si ceva mai bio.Cele din comert, usuca rau de tot si imi fac pielea sa se descuameze.
Asa am dat de sapunurile naturale de la Ortos.
Este o marca romaneasca, ce produce exclusiv sapunuri din ingrediente naturale.
Au o gama larga de variante pentru diferite tipuri de ten dar si pentru par, si primul pe care am dorit sa il incerc este cel cu aloe vera.
Am ramas foarte surprinsa cand am vazut ca este facut din ingrediente naturale ,fara coloranti si alte chestii.


Producatorul:
Calmant, antioxidant, cu rol nutritiv și hidratant, epitelizant și antiinflamator.
› Datorită glicerinei pielea rămâne moale și catifelată.
Ingrediente: ulei de palmier, extract de aloe vera, glicerina

Ce spun eu:
-este foarte bun hidratant
-miros placut, putin citric(dar nu am gasit un ingredient de aceasta natura)
-curata bine
-nu usuca pielea
-catifeleaza si matifieaza
-nu simt nevoia aplicarii unei creme dupa spalare
-face spuma multa(dar nu se consuma foarte usor) si poate fi folosit si pentru spalarea parului cu probleme


Concluzia: un sapun bun.Nu i-am gasit multe minusuri, in afara de faptul ca ustura ochii:(, dar cred ca e ceva normal.
Abia astept sa incerc si alte variante sa vad ce sunt in stare pentru ca sunt multumita de ele.

Un comentariu:

  1. intradevar,produsele de la Plafar sunt foarte bune.Mama are o obsesie pentru ele si datorita unei creme am scapat de acnee in "tinerete"

    RăspundețiȘtergere