luni, 11 aprilie 2011

Tag, again :)

Am primit acest tag de la Simi, si ii multumesc pentru ca s-a gandit si la mine si ii urez succes in campania GerovitalPlant, si stie ca o sustin pe ea si pe partenerele ei din echipa "Pretty girls".



3 culori preferate:


-verde(ma calmeaza)
-purpuriu
-gri(stiu, e nonculoare)

3 melodii preferate:

















3 piese vestimentare preferate:

-blugi
-sacou
-camasa

3 materii preferate..(liceu/facultate)


-biologia
-literatura universala
-biologia :)


3 bauturi preferate:


-Ceai Iulius Meinl
-Lipton cu fructe de padure
-Lipton cu menta


3 mancaruri preferate:

Imi place cam toate mancarurile, cu exceptia fructelor de mare si a pestelui
Dar preferate ar fi:
-piept de pui crocant cu garnitura de cartofi cu rozmarin
-ciorba de burta(iiaaaamiii)
-salata de vinete


3 calitati:

-calma
-slabuta :))
-iertatoare


3 defecte:

-rece
-razbunatoare
-egoista


3 persoane la care tii cel mai mult;

-nu vreau sa fac un clasament, dar iubesc persoanele care stiu sa-mi castige respectul


3 persoane pe care le urasti:


Nu pot spune ca urasc pe cineva.Doar detest:)


3 obiecte la care nu ai putea renunta:

-ceas
-pastila de burta
-net


3 profesori pe care nu ii suporti:

-cred ca majoritatea profesorilor intra in categoria asta, pentru ca nu am avut ocazia sa intalnesc pe cineva care sa ma faca sa iubesc si stilul de predare.Mereu am dat peste "bariere" ridicate impotriva elevilor


3 profesori de gasca:

-americanul de la engleza
-proful de desen
-atat


3 baieti simpatici de la tine din scoala/facultate:

-Doar EL, se incadreaza in categoria asta.
Nu mai interesat baietii din liceu pentru ce mereu mi s-au parut niste imaturi
A! si un baiat de 13 ani din autobuz.Se pune?!:)) mi-a atras enorm de mult atentia.


3 tari pe care ai vrea sa le vizitezi:

-Grecia
-Italia
-Turcia


3 dorinte:

-sa intru la medicina
-sa am un apartament numai al meu :D
-o geanta Hermes


3 chestii cu care te lauzi:

Nu prea am cu ce sa ma laud.Am doar 20 de ani, nu am reusit sa fac nimic extraordinar pana acum.


3 lucruri pe care nu ai avut curaj sa le faci:

-sa practic sporturi extreme
-sa mananc broaste
-sa-i spun tot ce nu-mi convine


3 lucruri pe care regreti ca le-ai facut:

-ca n-am invatat mai bine anul trecut
-ca am ramas anul acesta acasa
-ca m-am apucat de citit carti tarziu


3 lucruri pe care regreti ca nu le-ai facut:

-ca nu m-am angajat
-ca nu mi-am luat balerinii visurilor mele (nu mai era numarul meu)
-nu mai stiu


Dau mai departe tagul fetelor care nu l-au facut inca:

-Madalina (Gossip City)
-Leya
-Colourful Bazaar
-Honey Bunny
-Madalina S
-Carmen(avon products&beauty)
-Iulia( If do you want to live forever, what do you live for)
-Matzaaa


4 comentarii:

  1. Multumesc:-*Am sa il fac maine ca sa fiu sigura ca am cel putin o postare.Iti doresc sa ajungi la medicina si sa te vizitez intr-o zi si sa povestim.Dar nu ca medic-pacient,ci asa...ca femei care au o cariera:))Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru tag,am sa il fac cu foarte mare placere:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur mult ca il preluati.O sa va urmaresc raspunsurile:)

    RăspundețiȘtergere