joi, 28 aprilie 2011

Tag intarziat



Am promis ca rezolv si acest tag la cererea dragei mele Leya, dar am fost o lenesa..iar acum mi-a venit timpul:)


1.NICIODATA nu am avut curaj sa ma vopsesc.Doar niste suvite razlete care imediat le-am taiat pentru ca nu m-au multumit.
2.NICIODATA nu am fost o persoana ambitioasa.Obtin ce vreau prin insistentele constiintei mele,dar asta tot nu se numeste ambitie.
3NiCIODATA nu am avut curaj sa ma iau la bataie serioasa cu cineva.Sunt prea mica si risc sa fac o buba mare:))
4NICIODATA nu am iesit din tara noastra draga.
5.NICIODATA nu mi-au placut filmele SF si cele cu impuscaturi, si nici rabdare sa vad un film cap-coada.
6.NICIODATA nu am suportat minciuna,de aceea am "dezvoltat" un simt incredibil si dau peste nas persoanei care incearca sa distorsioneze realitatea.
7.NICIODATA nu mi-au placut reprezentatii la diferite firme pentru insistentele si minciunile cu care te fac sa le cumperi produsele.
8.NICIODATA nu am dormit mai mult de 10 ore pe noapte.Am un ceas biologic foarte bine pus la punct!
9.NICIODATA nu am putut sa ma uit cum i se face cuiva o injectie.Am impresia ca ma doare si pe mine momentul in care ii este bagat acul:))
10.NICIODATA nu am copiat.Sunt prea comoda si prefer sa scriu ce ma duce pe mine capsorul meu frumos, si mereu a fost de bine.
11.NICIODATA nu ma voi satura de plimbarile pe faleza.
12.NICIODATA nu am avut curajul sa mananc broscute,gandacei,iepurasi, porumbei si alte minuni(imi este o mila enorma)..
13.NICIODATA nu am fost falsa.Am spus mereu in fata ce nu-mi convine, chiar daca am riscat sa atrag muuuulte antipatii si alte rele.Dar asta nu inseamna ca sunt rea de gura sau ca ma bag aiurea unde nu trebuie.Astept momentul in care sunt intrebata :) pentru ca sunt de altfel o buna ascultatoare.
14.NICIODATA nu am fost impresionata de o carte...eventual mi-a placut, dar una care sa ma lase sa meditez?!?..neee..
15.NICIODATA nu am avut dificultati in a ma trezi dimineata devreme,decat daca mi-ar fi fost rau,dar chiar si asa nu am putut sa dorm stiind ca am ceva de facut.








Si o sa-l rezolv si pe cel "Daca eram..." pentru ca mi-a placut in mod deosebit.


1)Daca eram un anotimp
As fi fost toamna


2)Daca eram o luna
Eram Septembrie


3)Daca eram o zi a saptamanii
As fi fost Luni


4)Daca eram o parte a zilei
Primele ore ale diminetii


5)Daca eram un animal marin
As fi fost o balena


6)Daca eram un animal de uscat
O pisica


7)Daca eram o virtute
Respectul si loialitatea


8)Daca eram o planeta
Nici una:(


9)Daca eram un lichid
As fi fost ceai de fructe


10)Daca eram o piatra
O sa-l intreb pe prietenul meu cu ce m-ar asemana pentru ca nu ma prea pricep la chestii din acestea asa cum el o face( e inginer geolog)


11)Daca eram un metal
As fi fost Platina


12)Daca eram o pasare
Off...aici e greu..dar cred ca pitigoi


13)Daca eram o planta
O floare de cires/portocal/mar


14)Daca eram o stare a vremii
As fi ploaia de vara imprevizibila


15)Daca eram un instrument
As fi fost o trompeta


16)Daca eram un sentiment
As fi fost bucurie


17)Daca eram un sunet
Sunetul din scoici


18)Daca eram un cantec
Dab-Summer memories + multe altele


19)Daca eram un film
The prince of Egypt


20)Daca eram un serial
Giuvaierul palatului


21)Daca eram un oras
As fi fost Seattle si Iasi


22)Daca eram un gust
Dulce-acrisor


23)Daca eram o aroma
As fi fost zmeura coapta


24)Daca eram o culoare
As fi fost purpuriu


25)Daca eram un material
Lana


26)Daca eram o parte a corpului
As fi fost o pielea


27)Daca eram un drog
Cred ca nimic..sau in cel mai rau caz,o planta etnobotanica:))


28)Daca eram un accesoriu
O esarfa


29)Daca eram o expresie a fetei
Mirarea


30)Daca eram o materie
Literatura universala


31)Daca eram un personaj de desene animate
Ronald/Ron din Kim Possible


32)Daca eram o forma
As fi fost dreptunghi


33)Daca eram un numar
Eram 17


34)Daca eram o masina
As fi fost un Wolskwagen Passat auriu


35)Daca eram o haina
Cred ca un dres cu model de floricele:)

Un comentariu:

  1. :))Tocmai mi-am dat seama ca ne asemanam foarte foarte mult.Ai scris in lista de lucruri pe care nu le-ai facut niciodata multe de care eu am uitat.Spre exemplu nici eu nu suport sa vad cand cuiva i se face injectie.Numai cat ma gandesc parca vad un ac imens care se apropie de piele=))De vopsit am incercat doar cu nuantator,dar am zis ca de ziua mea cred ca am sa fac o schimbare la par.Cat de radicala va fi,nu stiu.Nici eu nu am iesit din tara.Si ce ai zis tu de reprezentanti,pe mine ma enerveaza vanzatoarele ori care sunt iritate de faptul ca ai avut tupeul si nesimtirea sa le intrerupi din stat sau cele care nici bine nu ai pasit pe usa ca mai au putin si iti trantesc marfa in brate doar doar sa cumperi ceva:))Sau mai sunt cele care te urmaresc cand mergi prin magazin(fizic sau doar cu privivrea).Si sa nu uitam de cele care sunt prezente in magazinele "de fite",si iti arunca o privire cand intrii,de parca ele stiu deja ca tu nu iti permiti ceva de acolo.:))De parca ele ar face-o...

    Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere