luni, 11 aprilie 2011

Un pahar de optimism va rog!



Mi se pare doar mie, sau timpul trece din ce in ce mai greu?!...mie zilele astea mi s-au parut interminabile..poate e si din cauze vremii urate:(
Cand vine si primavara? suntem deja in aprilie si afara tot frig e.M-am saturat sa port haine groase, sa ma incalt cu adidasi si sa nu port purta fustita si balerini..vreau sa-mi las pielea sa respire si sa ma bucur de soare in timp ce se fixeaza vitamina D :)..mda, vreau sa vina soarele sa mi se bronzeze usor pielea.
Off...ma intristeaza atat de mult frigul, culoarea cerului, vantul rece, care de obicei imi place la nebunie.Dar acum mi se pare prea mult...
De acum bat campii..:D..dar trebuie sa mai fac si asta, pentru ca m-am saturat sa tot fac teste.
Le visez si noapte si deja ma simt coplesita de toate.Mi-e frica sa nu clachez in curand, mai ales ca se apropie examenul iar eu nu mai am nici o putere sa invat..

Gata, nu ma mai plang si de maine ma mobilizez..





4 comentarii:

  1. sa sti ca trece km greu timpul...si eu abea astp sa vina caldura sa stam mai mult afara, sa ne imbracam in rochitze,fustite:D..cred k pe la mijlocul lui Mai va veni caldura,sper sa ma insel:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fi bine cat mai curand..si eu m-am saturat de hainele groase.In plus,sa aglomerat si la scoala totul..dar ma gandesc la vara si atunci ma simt mai bine:D
    Succes la examne!:*
    Fi optimista,totul o sa fie bine:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dalyda: eu imi faceam planuri sa ma duc de Paste la padure.Mi-am cam sters asta din gand, mai ales ca am probleme cu burtica si imediat racesc.Numai asta nu imi mai lipseste:(



    Asta e fetelor, incerc sa ma mentin pe linia de plutire cat mai pot..dupa examen, nici nu mai vreau sa aud de scoli de nimic!
    Ma resfat cum stiu si eu mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe mine nu stiu ce ma enerveaza mai tare:vremea,starea pe care mi-o confera sau faptul ca din nu stiu ce motiv nu mi se afiseaza postarile noi:)))


    Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere