vineri, 1 aprilie 2011

Update: Crema Antiimperfectiuni Gerovital Plant



Stiu ca am lipsit mult.Am avut muuuult de invatat, si desi am luat o pauza de la calculator,tot nu am reusit sa "asimilez" multe...
Dar,daca tot am fost in lipsa de ocupatie, mi-am zis sa mai dau o incercare mica mica de tot, mostrelor de la Gerovital.
Am reinceput cu cea pentru imperfectiuni.
Prima oara, cum am mai spus, mi-a cauzat mici borbonele,cum le zic eu si locuri ma iritabile,ca sa le spun mai frumos...Dar acum....hmm...schimbare totala!!!
Nu imi vine a crede nici mie, cat de buna este! Efectul este wow!mai ales in cazul meu...
Cand am citit pe spate, am crezut ca deh..nu face prea multe, avand in vedere ca nu am multe semne postacneice multe, si doar intr-o singura zona, erau putin mai pronuntate.In schimb, de un an de zile, tenul meu e din ce in ce mai gras, si apar mai multe cosuri :(

Am ramas surprinsa, a doua zi dimineata, cand,pe frunte,toate cosurile au disparut..am spus,sa mai las totusi un timp sa treaca.Am luat in calcul toate posibilitatile: schimbarea hormonala lunara cauza de menstruatie, conditiile meteo etc.Dar nu.E meritul cremei:)
Si sunt super multumita de ea.Pe mandibula, avea cateva urme cam uratele, pe care le-a estompat destul de vizibil.
Si ca sa fac diferenta si sa-i dau cu adevarat verdictul, m-am gandit sa o aplic si pe piept(e o zona destul de problematica pentru mine, mai ales vara).
Si da, e o crema extrem de buna!Pentru mine, a devenit o mana cereasca..am scapat de niste probleme, pe care nici nu visam sa le rezolv curand.

Astea fiind spuse, imi cer iertare firmei pentru faptul ca nu am testat produsul un timp mai indelungat, dar in acelasi timp, vreau sa ii laud si sa le multumesc pentru sansa care mi-au dat-o, pentru ca de data asta, chiar mi-au intrecut asteptarile.

Mai am o singura mostra, si cu siguranta voi cumpara zilele astea crema!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu