vineri, 27 mai 2011

Lipstick Part



Am spus ca revin sa va arat restul bunatatilor.
Pai..ultimul cadou este pe drum, deci va mai dura putin.Dar imediat ce il am, fac pozici,plus una bonus cu mine pentru ca voi primi o coronita super dragalasa si merita arata cu tot cu subsemnata :)


Acum ca sa nu o mai lungesc, va arat niste ..rujuri.
Pentru ca trebuia sa ma tin de promisiune si sa va arat si ce mi-am mai luat eu (pentru ca nu e totl chiar gratis:)) ), si erau si vreo 3 rujuri, m-am gandit mai bine sa unesc 2 posturi separate (colectia de rujuri), si sa arat totul de o data.



Asadar, rujurile cu numarul 7, 8 si 9, sunt cele mai noi (se vede si varful nemodificat).
Iar rujul 10 e de la Iulia C, cel cu numarul 2 e de la Lucia, iar cel nu numarul 4 e de la Simi.

Trebuie sa va spun ca nu am facut poze cu "swach"(cred ca asa se spune), dar daca vreti, voi face.
Am gasit un loc in casa ce permite niste pozici cat de cat satisfacatoare.
Pe parcurs imi mai tot aduceam aminte ca mai am un ruj batag printr-un buzunar sau printr-un portfard..si uite asa am mai tot adaugat pana am ajuns la numarul final de 10 rujuri.

O sa observati faptul ca majoritatea nuantelor sunt in acelasi gen.De roz.
Dati zoom si cred ca se vede macar putin culoarea de baza :)






Cum mama nu foloseste decat un singur ruj din toata mini "istoria"mea (cel de la Lucia :* ), celelalte sunt alese dupa cataloage (Oriflame) deci nu pot sa spun decat ca ce e a fost pe hartie, nu s-a potrivit cu realitatea...dar niciodata nu am fost atat de nesimtita sa inapoiez produsul din cauza asta.
Mi s-a parut o lipsa de bun simt cand colega mea a tipat in gura mare ca e o porcarie ca ea nu si-ar lua in viata ei asa ceva si ca vrea banii inapoi..pai..daca stai putin sa te gandesti, are dreptate, dar mai e si faptul ca trebuie sa fim constiente ca ne asumam un risc cand alegem produse de pe cataloafe, fara sa testam...nu e vina vanzatorului, ci a celor care au aditat :(


Dar asta e...macar nu am avut ghinionul sa-mi pice vreo culoare vinetie sau ceva mai biacs.ca atunci chiar ma enervam.
Un luciu de alta culoare pus deasupra, mereu salveaza situatia :D

P.S.: Preferatul meu e cel de la Farmasi si cel de la Giordani (cel de langa rujul cu capacul rosu).



Cam atat am de zis azi.Mi-am pus in gand sa imi scriu notite de acum inainte pentru ca de fiecare data cand ma pun sa scriu, mi se goleste mintea si nu imi mai vine absolut nimic.
Probabil ma "astern" mai bine pe hartie decat pe virtual.Si asta ar fi o explicatie;)
Plus ca am mai avut ceva sa va spun dar am uitat:(


Oricum, sper ca nu v-am plictisit din nou.Trebuie sa fug sa am grija din nou de prichindeii lu' matusa cat are ea examen.



Later Edit: Mi-am adus aminte..e o prostie de altfel.
Azi am descoperit ca nu e DM in Iasi.:|
Dupa ce l-am facut pe Geo meu sa se foiasca de la un mall la altul si de la un Carrefour la altul, am ajuns la concluzia (asa arata harta lor de pe site) ca Iasiul, pe cat de mare si de smecher e, nu are DM.Deci sunt super sup!
Vroiam Byphasse lotiunea, si mai speram ca o gasesc in Real, dar nici asta nu e acolo, deci si mai sup:(
Later Later Edit:
Nu stiu daca exista un later edit peste altul, dar nu stiam ce sa mai scriu :)
Mi-am adus aminte (citind comentariul Ancutei) ca am fost luata cu vorba si am omis total sa scriu ce marca sunt rujurile si sa le numerotez macara.Nici nu am mai spus care le-am luat recent, ca doar despre asta era vorba initial.
Deci voi reedita poza.

5 comentarii:

  1. sunt interesante nuantele rujurilor. cel mai mult imi plac 3,4 si 9 :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Saracul Geo :)) macar face si el miscare :P Am sa ma uit eu in real sa vad daca mai este si daca am sa iti trimit :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt frumoase nuantele rujurilor, sa le folosesti cu placere :*. Preferatele mele sunt: 4, 6, 9 si 10 :).

    Pupici si imi pare rau ca nu ai reusit sa iti iei lotiunea Byphasse :(

    Little D.

    RăspundețiȘtergere
  4. tenului delicat la preturii fara concurenta!
    Also visit my web page Margo cosmetics

    RăspundețiȘtergere