miercuri, 25 mai 2011

My goodies





Am revenit doar putin sa va arat ce bunataturi am primit de la Simi cand am castigat concursul cu Gerovital, si de la Anca...

Ta daaaaammm!!


Crema hidratanta care a devenit preferata mea din cauza texturii usoare..si pentru ca se absoarbe repede, si Laptele Vitaminizant Demachiat.
In pachetel s-au mai gasit si multe mostre din celelalte varietati de produse pe care firma Farmec le-a scos recent,dar lipsesc din poza pe motiv ca..s-au papat de mult:)
Am fost darnica si le-am oferit matusii mele care zilnic alearga dupa cei doi prichindei fara stare, si a fost incantata de ele.


Acum ma gandesc daca sa va mai fac si eu review la aceste 2 produse, sau sa va las si sa nu va mai aglomerez si eu cu pareri care au aparut luna trecuta pe mai toate blogurile de frumusete si care probabil v-au plictisit..dar daca e nevoie si vreti parerea mea sincera, o voi face!


Stiti deja ca no1 la mine din aceasta gama noua e cea pentru imperfectiuni.
Stiu ca pot exagera uneori si ca nu exista o crema minune care sa rezolve problemele tenului peste noapte, dar ea, chiar mi-a tratat niste imperfectiuni extrem de vizibile.

Imi pare rau ca nu am avut inspiratia sa pozez si sa vedeti ca la mine chiar a avut efect, nu numai pe fata, dar si pe decolteu unde aveam urme inestetice si vizibile si de cel mai prost ochi sa spun asa,de la uratele cosulete si borbonele care imi apar ocazional vara si pe care nu ma pot abtine sa nu le scarpin :D

Deci multumita, DA sunt!de produsele cu floare de colt .

A, si sa va spun repede cateva cuvinte despre demachiant: usor si parfumat!
Atat pot sa zic.E un produs usor si demachiaza repede si eficient.Poate si pentru ca eu nu ma machiez mai elaborat sau in culori tari.Deci aici nu as putea sa va spun daca e bun sau nu.


Si cel mai mult imi place la el ca nu ma ustura cand dau la ochisori.Am citit diferite impresii si acuzau demachiantul de "atac" la ochii sensibili, iar pe ai mei(care sunt cat de cat mai ales daca uit sa-mi pun ochelarii), nu au avut acel efect de arsura.

Astea fiind spuse, parerea mea despre cele 2 este una buna, pentru ca:

1.Crema poate fi purtata fara stres intr-o zi torida fara sa apara luciul cel rau, si pentru ca se simte nivelul de hidratare tot timpul zilei

2.Demachiantul isi face treaba fara sa agreseze si e usor si intra imediat in piele fara a o incarca si are un parfum placut :)


Si partea a 2 a:


Cartile "Vreau sa fiu V.I.P." si "Blonde de milioane".

2 carti super dragalase si micute care m-au facut sa zambesc imediat ce le-am tinut in brate:)

Pe astea nu am reusit sa le citesc*blushing* inca!!!
Astept sa treaca examenul sa ma pot relaxa si sa le iau incet si usor ca sa inteleg cat mai bine actiunea, desi cred ca sunt niste carti super usoare din care am observat la prima rasfoire.
Promit sa revin cu impresii si un mic mic rezumat la fiecare!

Iar pe carticica roz, o sa observati o bratarica foarte frumoasa de la Choco!
A fost o scumpa si mi-a trimis una din bijuurile minunate pe care mainile ei fermecate le poate face!




Cam atat pentru azi...e tarziu si ma duc fuga la baie sa imi aplic pe par un amestec de ulei de masline si de ulei de ricin.Trec printr-o perioada stresanta si parul meu a inceput sa o simta si nu mai vrea sa ramana acolo unde ii e locul:)), asa ca il hidratez si o sa il ingrijesc regesste saptamanile astea!


Va pup dulce si zilele urmatoare revin sa va arat produsele care mi le-am cumparat eu dar si ce alte bunatati am mai primit de la concursul ColourfulCreations: 2 sapunele , un ulei de corp si o bentita hand-made super dragalasa!
Luna trecuta am avut un noroc mai ca niciodata si am fost rasfata cu multe cadouri.
Dar am promis ca si pe voi o sa va rasfat, dar trebuie sa mai asteptati un pic.Va fi aproape de ziua mea si va fi in semn de multumire pentru prietenele care mi le-am facut prin intermediul blogului, dar si pentru a sarbatori victoria din luna iulie!

P.S.: Incercati sa nu dati atentie schimbarilor dese de fundal, teme, headere etc.Incerc sa imi personalizez blogul si sa-mi pun cat mai bine "amprenta"de Ana pe el :D

Multi multi pupici si salutari!!

4 comentarii:

  1. Ma bucur ca-ti folosesc! Imi place mult felul cum scri:). Te pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere si abia astept sa vad si celelalte bunatati :D

    Pupici,
    Little D.

    RăspundețiȘtergere