sâmbătă, 11 iunie 2011

Aloha vacanta!

Stiu..inca nu este vacanta.Poate nu pentru toata lumea.Astazi chiar am simtit ca am luat vacanta...m-am simtit ca in ultima zi de scoala, cand plecam fericita in plimbarea de ramas bun invatatura, carte, trezit devreme si mers prin frig...

Astazi si maine relaxare in stil hawaiian..










































Vreau sa visez la vara si sa simt usor briza marii..sa beau lapte de cocos si sa vad cum valurile imbratiseaza tarmul mereu si mereu fara a se plictisi...











Sa-mi prind flori in par si sa-l las purtat de vant...iar pielea sa-mi fie mangaiata de razele calduroase ale soarelui...promit sa nu uit crema de protectie!


Nu uitati sa mai evadati din cand in cand spre o lume relaxanta!


2 comentarii:

  1. Doamne,o asa vacanta iti incarca bateriile instantaneu.Cine nu si-ar dorii?:O<3

    RăspundețiȘtergere