miercuri, 15 iunie 2011

Award for my little blog :)




Scumpica de Simi iar s-a gandit la mine...ma rasfata foarte frumos si ii super mega indatorata!

Acum sa o iau pe rand:


Regulile sunt:

1.Link back to the person, who passed you the award.
2.Share 7 random things about youself.
3.Award 15 blogs
4.Drop them a line and tell them about it.

Lucruri despre mine:

1.Am 1.60 inaltime :)
2.Gandacii de bucatarie imi terorizeaza noptile
3.Imi place in od deosebit sa ma uit la serialele de pe Disney Chanel
4.Sunt o bona dragalasa si care isi face treaba :)) (din spusele matusii)
5.Imi plac la nebunie cremele...(prefer sa ma dau cu o crema de corp decat cu parfum)
6.Sunt matinala si nu pot dormi mult
7.Cand ies la cumparaturi ma plictisesc repede.


Trebuie sa dau premiul mai departe la 10 persoane, dar cred ca unele fete deja l-au primit, chiar si rezolvat, deci nu-mi ramane decat sa-l dau cu mare drag celor care nu l-au facut.

(Stiu sigur ca nu l-a facut)
ColourfulBazaar
Amber
Daria
Andreea Eyya (imi place mult blogul ca e "healthy")


Iar acum voi cupla celelalte premii intr-unul singur...cel roz e preferatul meu :)




Nu-i asa ca sunt frumoase?! Chiar sunt mandra de ele :) si ma dau mare ca le-am primit!

Va pup dulce..

P.S.: O sa revin mai rar pe blog.Mai e putin si plec, si pe langa asta, mi s-a stricat aparatul (a se citi ca mi-a fost dat de pietroaie=roci (ma corecteaza Geo), de fratele meu).Daca reusesc sa pozez vreo ceva in timp ce sunt la Iasi, va voi arata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu