joi, 9 iunie 2011

Coronita by Ioana Popa & Harmony Handmade



Acum ceva timp, am fost iarasi super norocoasa (cineva undeva chiar tine cu mine..sau poate doar randomizer?!), si am castigat giveaway-ul ColourfulCreation, organizat de 2 fete dragi mie...

Am primit in total 2 cadouri, unul de la Ioana si unul de la HarmonyHandmade.
Dar sa o luam pe rand..

Ioana Popa:

A fost o fata care m-a surprins placut printr-un mail in care m-a felicitat.Nu mereu se gasesc persoane necunoscute care sa iti dea un simplu mesaj si sa-ti spuna o vorba frumoasa...
Si...m-a mai surprins inca o data cand am ridicat premiul.
Coronita trebuia sa fie mov..sau asa mi s-a parut mie in poza, dar eu am primit-o roz-coral (fooooarte frumos), si chiar am fost incantata pentru ca e o culoare pe care o pot asorta foarte usor si se potriveste perfect verii...
Cand am vazut-o prima oara, mi-am adus aminte de coronitele de flori care le poarta copiii la diferite serbari..ba chiar ma imaginez eu ca fiind personajul Primavara intr-o piesa:))
Multumesc Ioana pentru coronita! Sunt incantata de ea, si am vazut pe blogul tau multe lucrusoare frumoase...mai ales pe cel cu genti.Deja am preferatele mele :X

Ca sa o vizitati intrati aici AccesoriiHandmade

Bonus, poza cu mine ;)


Deci nu bagati in seama calitatea ultimei pozici...eram pe fuga, fratele meu nu e fotograf profesionist si uite asa a iesit urata din cauza luminii puternice din spate.Abia mai tarziu m-am gandit ca nu am pozat coronita full-face sa o vedeti...:(
P.S.: In poza asta par grasa:)) camasa e de vina!!!
O sa revin cu un later-edit.
Ce parere aveti?!NU-i asa ca sunt o scumpica?:))



Si acum sa va prezint produsele primite de la HarmonyHandmade:

Toate cele 3 produse (uleiul si sanunelele) mi-au venit foarte frumos ambalate si cu descrierea atasata frumos de o panglica roz.
Au un mare plus din partea mea pentru prezentarea impecabila si frumoasa...m-a atras imediat!






Acum o sa va descriu cele 2 sapunuri:

Dark coffee

Săpun natural scrub cu cafea, scorţişoară şi cacao. Pentru toate femeile care doresc să-și îngrijească corpul dar nu au timp suficient pentru tratamente sofisticate am pregătit acest scrub cu multă cafea și uleiuri hidratante. Folosește-l la duș și vei sfârși ziua cu zâmbetul pe buze. Scrub-ul cu cafea are un puternic efect anticelulitic, uleiul de măsline în combinație cu cel de sâmburi de struguri îți hidratează pielea iar decoctul de mentă și de rozmarin te va revigora. Ingrediente: uleiuri saponificate de măsline, cocos, palmier, sâmburi de struguri, ulei de in, ulei de migdale dulci, apă superalcalină, cafea, scorţişoară, cacao, ulei esenţial de mentă.

Green Midnight

Săpun natural cu spirulină și ceai verde.

Un săpun detoxifiant, anticelulitic, energizant și tonic cerebral, cu calități deosebite… potrivit pentru sfârșitul unei zile încărcate, te va revigora, te vei simți proaspătă și plină de energie.
De ce se spune despre spirulina că este o minune a naturii? Pentru că spirulina are într-adevăr un efect miraculos asupra sănătății organismului. Și nu numai. Spirulina nu este o algă ca oricare alta, ci este alga care din cele 30 000 de specii de alge, are cel mai mare conținut de vitamine, microelemente, aminoacizi și fermenți. Deoarece proprietățile spirulinei o recomandă drept un stimulent al regenerării celulelor pielii, spirulina este cunoscută drept un ingredient extrem de prețios al produselor destinate întreținerii frumuseții pielii. În frumusețe, ca și în sănătate, spirulina are un efect de purificare și detoxifiere.
Ceaiul verde protejează pielea de iritații și inflamații, regularizează stratul acid protector și o face să arate strălucitoare, întinsă și tânără.

Conține uleiuri saponificate de măsline, cocos, palmier, sâmburi de struguri, decoct de ceai verde, spirulina.
Ce spun eu despre aceste 2 sapunuri:


Cel "cofeinizat" isi face treaba.Initial nu am priceput de ce este compus din 2 culori, dar pe masura ce ma spalam am inteles ca partea alba, este cea care "sapuneste" si hidrateaza in urma scrubului de cafea care exfoliaza si zgarie destul de puternic pielea.Deci daca aveti pielea sensibila si nu suportati un abraziv atat de puternic, mai bine il evitati.
Spuma este bogata...si cam atat as avea de spus.

Ca parti negative ale celor 2, as gasi mirosul:( Sunt dezamagita de acest lucru.Am crezut ca pe masura ce le voi folosi isi vor mai pierde din intensitate mirosul de glicerina si se va simti mai bine aroma de cafea, dar m-am inselat.Oricum nu este atat de puternic precum al doilea, cel cu plante pe care nu il mai suport.

O alta dezamagire e ca...usuca pielea excesiv...dar pentru asta am uleiul.



Daca de sapunuri nu am fost incantata atat de mult..la ulei s-a schimbat treaba...
Later edit:Poze cu uleiul pe piele




M-am indragostit de mirosul lui si de cat de moale si catifelata imi ramane pielea...
Prima oara l-am folosit dupa ce m-am epilat pe picioare, si trebuie sa va spun ca de obicei ma procopsesc cu o roseata de zile mari...si mi-a calmat-o.
Intra repejor in piele si nu ramane nici un strat unsuros sau aspect urat deasupra.Am creme care lasa pielea asa mult timp si nu ma pot imbraca de frica sa nu patez hainele, dar cu acest ulei nu am avut probleme...chiar radea mama si imi spunea ca daca as fi fotomodel, acest ulei ar fi perfect pentru uns picioarele inainte de a merge pe podium :)

Nu stiu daca se observa in poza, dar uleiurile tind sa se separe..undeva mai jos sunt cele mai grele (portiunea mai clara) iar sus cele usoare (culoarea galbena), si mereu trebuie agitata bine sticluta.

Ce-mi mai place e faptul ca miroase demential..am mai spus asta?!nu stiu daca are ceva ulei sau aroma de portocal, dar mie asta imi miroase.
A facut miracole pe pielea uscata a mamei mele.Ea are des probleme cu pielea pe maini din cauza "fainii" cum ii zic eu, din manusile chirurgicale dar si a solutiilor cu care se spala.Tot timpul il tine pe aproape..deci uleiurile naturale chiar isi fac efectul.
Si mi-am adus aminte ca are un capacel dragut care nu permite sa se piarda mult produs.

Cam atat ar fi..e tarziu si nu imi gasesc toate cuvintele inca.Nici nu mai rezist sa fac atatea teste peste teste..abia astept sa termin ca de un an de zile numai bio visez.

Sper ca fetele (Amber si Lucia) sa nu se supere ca am adus un feed-back putin negativ sanunelelor...asta e parerea mea sincera.Oricum, le multumesc lor si ramdomului ca mi-au dat ocazia sa testez aceste produse,pentru ca mi le-am dorit mult,deci a fost pe propire raspundere.

Gata, va las si fug spre televizor unde ruleaza Twilight :) (stiu sunt o twilight sucker).





6 comentarii:

  1. Felicitari pentru premii, imi place mult coronita:). Si tu bineinteles ca esti scumpica:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari Ana:X esti o scumpa,si coronita iti vine foarte bine.Sa le folosesti cu placere:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu avem de ce sa ne suparam, este parerea ta :* Superbe pozele cu tine :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc fetelor...eram in momentul de modestie deplina:))...asa imi place sa ma alint uneori.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!
    Ma bucur ca ti-au placut produsele, desi de sapunele nu prea ai fost incantata, intr-adevar miros mai aparte, tinand cont ca sunt produse naturale...imi pare rau ca totusi nu esti incantata de ele! La uleiul de corp partea care se separa este glicerina vegetala, ceea ce face ca uleiul sa fie repede absorbit, sa catifeleze si sa nu lase urme unsuroase!

    Multumesc pentru sinceritate si aprecieri!

    Cu drag,

    Delia ( Harmony Handmade)

    RăspundețiȘtergere