miercuri, 22 iunie 2011

Dove Visible Care Brightening




Acum o luna cred, mi-am luat revista Ce se intampla doctore? impreuna cu acest gel de dus.
M-a impins mai mult curiozitatea nu necesitatea unui nou produs de baie.
Abia saptamana aceasta mi-am adus aminte de el, in timp ce aruncam niste sticle consumate ale celor vechi de la Avon.Mi-am zis ca daca sapunul e bun si lasa pielea super hidratata si catifelata, gelul de dus o sa fie si mai bun, si asa a si fost!





Cand l-am incercat prima oara m-am speriat putin din cauza aspectului...a iesit din tub ca..o spuma!nu e lichid ca gelurile obisnuite, deci nu va curge din sticla si nu va fi irosit mai mult decat trebuie.
Este usor si cremos..o adevarata desfatare la dus!

Aici am incercat sa surprind culoarea si textura dar nu am reusit...are o culoare alb sidefie :)



Dupa Nivea cel cu perle(lasa pielea wow, dar mirosul nu persista deloc si imi pare putin greoi), nici un altul nu a mai reusit sa ma multumeasca asa de mult, pana la acest Dove.

Mirosul este specific celor de la Dove.Mie imi place foarte mult pentru ca persista si nu e deranjant.De obicei nu am probleme cu mirosul, dar unele parfumuri mai dulci, imi fac rau.Pur si simplu ma ia de la stomac si nu-mi revin pana nu ies la aer curat.De asta evit gelurile de dus puternice, si optez pentru cele fructate usurele.
Si lui Geo ii place.Imi spune ca miros a produse pentru bebelusi :)

Efectul de brightning inca nu l-am observat, probabil si din cauza ca pe mine ma prinde soarele foarte redepe(fara sa ma inrosesc) si ma innegresc pentru o perioada lunga...deci chiar daca ar avea efect, la mine nu s-ar observa, pentru ca indiferent de ce burete sau gel de dus exfoliant as incerca, bronzul meu ramane intact :)


Pretul in magazine este in jur de 13-14 lei.
Din ce am citit prin ingrediente, am observat ca si chestii mai rele si parabeni..dar asta e :D
As vrea foarte mult sa incerc unele geluri de dus de la Balea ca au primit toate recenzii pozitive.Dar o sa mai astept pana gasesc eu un magazin care sa le comercializeze, cum in Iasi nu e DM..


Un comentariu: