joi, 2 iunie 2011

Hard work



Uff...de mai bine de o saptamana tot imi schimb infatisarea blogului.

Sper sa nu va speriati de faptul ca uneori imi dispare lista de bloguri, persoanele interesate, posturi si alte chestii, pentru ca umblu eu aiurea si cum nu ma pricep chiar atat de bine la calculatoare si alte chestii, o sa tot stric pe aici :))

Intr-o seara am reusit sa ma dezabonez de la toate blogurile, deci e cam rau sa fii asa de paralel cu informatica.
Bad Ana prefera sa cumpere oje decat sa stea la ore sa mai bage ceva la capsor!

Dar sper sa ma intelegeti...trec printr-o criza de "blog personality" dar si timp, si incerc pe cat posibil sa le fac pe amandoua cat mai repede si intr-un mod placut, ca sa nu ma stresez mai mult de cat trecbuie.
Ma enervez repede, si daca nu reusesc, si ma simt invinsa de tehnologie,inchid totul:)) asa sunt eu mai impulsiva.

Dar momentan am gasit ceva care ma multumeste ..cat de cat...:))

Deci, nu bagati in seama tot ce se petrece pe aici.Sper sa va arat curand produsele care le-am primit de la Harmony Hand Made si de la Ioana Popa.
Sunt datoare dar e si o placere sa va vorbesc despre orice, chiar daca o fac intr-un mod mai putin elegant.

Gata, ma bag la cautat si modificat..deci ma asteapta un picut de munca!


5 comentarii:

  1. E dragut aspectul :* Cum m-am uitat repede ama vut impresia ca ai fulgi de zapada ;)) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place...si eu vreau s afac o schimbare de look blogului, dar sunt si eu pasta rau la asa ceva...desi am fost la mate-info in liceu numa pascal si fox am bagat. Sper sa-mi fac timp de schimbare si sa nu stric nimic incercand:). Eu zic sa-l lasi asa..e super cute:)

    RăspundețiȘtergere