miercuri, 22 iunie 2011

Loreal Paris Elseve Collagen



Dap..o sa va vorbesc despre sampoane.Nu pentru ca am ramas in pana de idei ci pentru ca am vrut recent parul mai "umflat"...si cum doar un sampon agreez, mi-am zis ca daca e aceeasi firma, nu o sa fie mare diferenta, decat efectul.
Dar wrong din nou.

Elseve Collagen :





Scuzati lenea care m-a lovit in timp ce se incarcau pozele...mare lucru despre efectul promis nu scrie.Chestii generale, deci nu are rost sa mai repet ce scrie pe eticheta.


Si acum parerea mea:


-miroase foarte frumos (imi aduce aminte de suc de fructe) si persista

-textura usoara

-spuma bogata

-dupa uscare, parul ramane urat la atingere, in sensul ca e tern si gras :| nici nu suport sa-mi pun mana pe el cand mi-l prind in clama ca stiu ce senzatie horrible imi da(de murdarie, ba ca si cand m-as fi spalat cu sapun de casa)...am mai patit-o cu unul de la Garnier.

-volum 0 sau chiar cu -0 spre - infinit:))

Deci nu am reusit nici dupa a 3 a spalare sa fac sa functioneze colagenu' ala care il tot promoveaza ei.E un sampon prost.Din toata gama Elseve, asta e the most awful si cel mai nefolositor.
Daca vreti sa il luati, va sfatuiesc sa nu o faceti, decat doar pentru miros, in rest o faceti pe risc.
Eu l-am pasat mamei mele(ea are parul scurt) care il gaseste super folositor:)

Am revenit la my love, adica la cel roz pentru stralucire.


Nici nu se compara cu oribilul de mai sus.Poate doar la volum ( din nefericire nu prea umfla parul, ci mai degraba il netezeste) dar nu ma deranjeaza, pentru ca efectul de stralucire si senzatie de matase pe care o ofera e de neegalat.

De data asta mi l-am luat pe cel Citrus, in speranta ca poate curata mai bine, si dap, am avut dreptate.Imi scartaie parul si nu mai pot de fericire cand il aud ca stiu cat e de curat :)



La ingrediente nu ma prea pricep, dar nici nu as vrea sa aflu prea multe, ca probabil m-as speria si cam toate sampoanele de pe piata au cam aceleasi chestii in ele.

NU ma prea pricep sa fac recenzii la sampoane.Scurt si la obiect, pentru ca nu obisnuiesc la ma "lalai" prea mult.

In timp de redactam, m-am gandit ca nu ar strica si niste pozici cu parul meu super stralucitor.


Asa arata in lumina soarelui :)
Am cu ce ma mandri!
Iar aici in casa la lumina mai slaba si cu blit



Hi hi!Sper ca v-au placut...zilele astea o sa ma gandesc despre ce o sa mai scriu.Acum nu mi-e mintea la nimic...am inceput sa fug de teste, de casa de tot, iar caldura ma moleseste cu totul.



6 comentarii:

  1. ai un par superb:X eu folosesc sampoanele de la Garnier,ma inteleg super cu ele:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am folosit multa vreme elseve anti casse, cel galben...foarte bun daca ai parul uscat cu tendinta de despicare la varfuri. Apoi am folosit cel re-nutrition(alb), pur si simplu oribil, imi ingrasa parul, il plostea, nu avea nici o forma...Cred ca este in functie de ce ti se potriveste...Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. e frumoasa culoarea parului tau :X , insa eu ma bazez pe sampoanele profesionale , imi inspira mai multa incredere }{

    RăspundețiȘtergere
  4. Really like the nail colour on your nails!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ciudat,mie mi-a facut parul foarte frumos.Dar,stii,nu la toata lumea are acelasi efect.Am sa incerc si eu ,,dragostea ta'' :-)) sa vad cum e

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu cred ca o sa mai am incredere in sampoanele de la loreal paris,fiindca am facut multa matreata +alergie de la volum collagen :''-(

    RăspundețiȘtergere