sâmbătă, 11 iunie 2011

Noile mele oje Flormar



De la un timp, fiecare drum prin mall a lui Geo se sfarseste cu cate o vizita standului Flormar...la oje doar, ca la rujuri nu am incredere in el..inca :)
Pentru ca am vazut pe net nuantele acestea si nu m-am putut abtine sa nu le am si eu:


Poza e facuta cu telefonul care nu e chiar asa smecher precum aparatul...dar nu il am acasa:(
Deci cea bej e preferata mea, iar cea mov din celalalt capat e perfecta!
Avem numarul 344, numarul 56, apoi 60 si 120.Eu sunt tare mandra de ele.O sa va arat doar o parte din ele pe unghiute pentru ca momentan am avut o nevoie imensa de roz..si o port pe cea de la Simi.Cam tot ce e de la ea, e pus la loc de cinste pentru ca mi-au fost foarte dragi.



Aici s-au pus amprentele pernei..desi nu inteleg de ce.M-am dat cu ea la orele pranzului si tot nu s-a uscat complet.Dar data viitoare o usuc bine cu foenul :)) ca solutie de urgenta.

Abia astept sa imi iau si una din ojele Grafiti (nu stiu daca se scrie cu 2 de f sau de t, deci nu bagati in seama lipsa unei litere) pentru ca Geo nu le-a gasit inca.Sau nu a vrut sa imi ia..o sa dea faliment curand si il cred.

Si azi e cam scurt postul.Chef de invatat nu mai am.Deloc.Am inceput sa fiu chiar indiferenta.Nici locurile disponibile nu s-au scos inca...nici nu mai stiu ce sa cred...dar asta e.
Va pup dulce pentru ca azi, cineva necunoscut mi-a scris niste cuvinte foarte frumoase..


3 comentarii:

  1. pacat ca prima poza e arsa..
    eram curioasa sa vad cum se vede nuanta aia:D
    cate zile te tine oja pe unghii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt:X
    Mai ales ultima nuanta..e superba!

    RăspundețiȘtergere