joi, 23 iunie 2011

Ultimele achizitii


Astazi am iesit in oras.Nu mai suport sa stau in casa,si Mihaela mea dragalasa a iesit cu masina si normal ca m-am tinut dupa ea si dupa aerul conditionat din masina :)

Am colindat toate magazinele posibile de la noi din oras...si ca de obicei nu m-am intors cu mana goala.Mi-am luat oje, ulei de ricin si o crema Gerovital(cea pentru imperfectiuni)..pe langa asta am adaugat crema care mi-a venit astazi de la Oriflame si care are un miros delicios de grapefruit :)



Pe langa acestea, mi-am luat si doua rochite luuungi dragalase destul de ieftine si foarte colorate, blugi bej spre gri si o pereche de papucei simpli.

Stiu ca par a fi multe, dar defapt, am cheltuit destul de putin(pana intr-un milion de lei vechi) si ma declar mandra si happy de noile mele lucrusoare.A! tot in banii astia, m-am si tuns!nu vreo tunsoare cine stie ce...doar varfurile arse, deci tot in categoria asta intra.

Poze la hainute inca nu am facut, pentru ca nu am avut timp sa ma imbrac si nici rabdare sa stau la poze, dar promit ca in weekend revin cu un later edit pentru a vi le prezenta.



Mi-am adus aminte ca acum ceva timp am castigat la Iulia C un giveaway rapid , si ii sunt datoare cu parere despre produse.
Imi cer scuze enorm ca am uitat sa postez despre ele.Am avut pozele pregatite de ceva timp, dar pur si simplu am uitat de ele.
Sa va prezint produsele:



O lotiune de corp cu miros usor de lamaie (asa mi se pare), o oja Farmasi neagra cu sclipici (sunt acum data cu ea pentru ai face pe plac lui), un ruj pe care il regasiti in postul despre rujuri, si un rimel Wet'n'Wild care mie mi se pare foarte bun.Am uitat de un ..hmm..nu mai stiu cum ii zice..dar cred ca primer pentru gene?! nu l-am mai pus in poza pentru ca pensula si-a gasit o alta intrebuintare :D
Multumesc Iulia inca o data!Eu sunt multumita de produse :)

Gata, atat va spun azi, si va las, nu va mai plictisesc :*

7 comentarii: