joi, 9 iunie 2011

Un tag frumos

Am primit acest tag frumos de la Simi, si mi se pare cel mai frumos de pana acum si ii multumesc mult ca s-a gandit din nou la mine, pentru ca am vrut foarte mult sa il fac si eu.



Reguli :
1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same.



E prichindelu' matusei mele.A venit la mine in timp ce ea dadea examen, si la 4 ani butoneaza la calculator mai ceva ca un om mare...si e super super mega giga biga..obraznic:)) dar si smecher..vedeti cum sta la poze?!cand vede aparatul isi tranteste un zambet de-ti vine sa-l mananci...e bine ca e fotogenic si sta, nu ca fratele lui care se tot stramba.


Apoi:
1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai…
Pai ma cheama Ana (Maria), am 20 de ani (se implinesc in septembrie si tot astept cuminte:) ), sunt cu Geo de 3 ani, si o sa il mai stresez in continuare o bucata buna de timp:))


2. Ai porecle?Care?
Nu am avut niciodata o porecla...o singura data m-a strigat un coleg mai prost asa de felul lui Panai (in loc de Panait cum ma cheama), pentru ca vezi tu Doamne, pe dosar nu mi-a mai incaput T-ul si l-am facut ingramadit si repede a vazut :))


3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult.


Melodia trista:

http://www.youtube.com/watch?v=MKk1u5RMTn4


Una perfecta..hmmm?!


3 care imi plac mult:

http://www.youtube.com/watch?v=VDd3cM5sdyw

http://www.youtube.com/watch?v=9bTz32UvJCU

http://www.youtube.com/watch?v=cE9AszEXTtk


4.Ai animal de casa? Care?
Am 3: un catel (e o ea), si 2 motani :)

5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Sunny Sunday :)) nu stiu...sincer..

6. Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face!


7. Desenul animat preferat din copilarie:
In copilarie nu prea m-am uitat la tv...preferam sa ies afara.
Abia acum am descoperit ca imi plac desenele de pe carton gen FlapJack si serialele de pe Jetix.


8. Iti place inghetata?
Nu...nu..si iar nu.
Cand ies in oras eu prefer de o mie de ori o prajitura.


9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
Pai nu as vrea altul..sunt multumita de al meu chiar daca e destul de comun si inca mai intorc usor capul cand vreo mamica sau copil striga Ana :))


10. Zi-mi un banc!

Un tip se trezeste intr-o dimineata cu o mahmureala ingrozitoare dupa o noapte petrecuta la o petrecere.
Se chinuie sa-si deschida ochii si primul lucru pe care il vede sunt doua aspirine asezate langa un pahar cu apa pe noptiera. Si langa el, un trandafir rosu!
Se ridica din pat si-si vede hainele curate si calcate. Se uita prin camera si vede ca totul e in ordine perfecta si luceste de curatenie. La fel e si in restul casei.
Ia aspirinele, se sperie cand se uita in oglinda din baie si vede un ochi vanat si in cele din urma observa un bilet pe masa pe care scria:
“Dragul meu, micul dejun e in cuptor. Eu am iesit la cumparaturi. Te iubesc!!”
Se taraste pana in bucatarie si vede ca intr-adevar il asteapta micul dejun aburind si ziarul de dimineata.
Fiul lui e si el in bucatarie. Ion il intreaba:
- Fiule, ce s-a intamplat azi-noapte?
- Pai, ai ajuns acasa beat dupa 3 dimineata si ai luat-o razna. Ai rupt masuta din sufragerie, ai varsat pe coridor si ti-ai facut un ochi vanat cand ai dat cu capul de usa.
- Atunci de ce este totul intr-o ordine atat de perfecta, atat de curat, am primit un trandafir rosu si micul dejun ma asteapta pe masa?
- Ah, asta-i simplu, ii raspunde fiul. Mama te-a tarat pana in dormitor si cand a incercat sa-ti dea jos pantalonii i-ai spus:
“Lasa-ma in pace, tarfa ce esti, sunt insurat!”



De ce face cioara cra cra?
Schimba directia.


Astea sunt singurele bancuri care mi le amintesc( recunosc faptul ca la primul am dat copy paste ca era prea lung:))

Apoi, completand, am observat ca nu mai pot adauga video...nu mai imi da youtube codul.Dar nu ma las..

Si acum il dau mai departe catre:

Amberlyn's (fosta Leya)
Lucia (ColourfulBazaar)
Dariaa
Andreea Eyya
Dia
Madalina (GossipCity)

Gata.Pentru astazi, doar acest tag.Mai diseara o sa incerc sa fac review-urile, pentru ca imi rezerv dimineata pentru teste.Sper ca fetele sa preia tag-ul.


2 comentarii:

  1. Merci de tag:). Sunt mare fana, doar ca l-am facut deja, oricum apreciez intentia:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Ana,tu tot timpu te gandesti la mine:*:*

    RăspundețiȘtergere