joi, 28 iulie 2011

Lulu Guinness Review

Incep prin a-i multumi Adynei pentru premiu si pentru ocazia oferita!
Sunt mai mult decat incantata de produse..sunt preferatele mele.
Chiar mi se potriveste.

Nu stiu daca v-am mai spus, dar eu folosesc pudra de talc.Am o problema cu circulatia la nivelul membrelor, dar si altele, si nu trece zi fara ca palmele si talpile picioarelor sa nu-mi transpire macar pentru o ora sau chiar mai mult, excesiv. De obicei mi se intampla cand iau contact indelungat cu plasticul...va dati seama ca e un lucru banal, si chiar o sa ridice unele intrebari, asa cum si mie mi s-a intamplat la inceput, dar la mine chiar se intampla si e o teroare.
Nu pot sa scriu la leptop mai mult de 2 ore cursiv, la mainile sunt ude fleasca.

Am tot incercat pentru picioruse creme care promit ca efectul va fi diminuat sau chiar va inceta, dar degeaba.Pana am ajuns la o pudra de la Oriflame care se afla intr-un set al unui parfum care il indragesc enorm.
Atunci cand simt ca mainile imi sunt transpirate, dau cu putina pudra si gata :)

Am cam deviat de la subiect, nu-i asa?:D
Eu nu cred ca mult, pentru ca in premiul de la Adyna, se afla si o pudra.Este super parfumata si fina...se intinde perfect datorita "pamatufului" cum ii spun eu.


Detalii produs :

Incepand cu anul 1989, Lulu Guinness se lanseaza pe piata londoneza ca si brand de designer. In 2003 Lulu Guinness lanseaza primul parfum al casei de design, o data cu seria de accesorii in editie limitata. Brandul plin de farmec lanseaza parfumuri unice,elegante, sofisticate si intr-un mod categoric, ademenitoare. Lulu Guinness este primul parfum al casei si a fost creat de Rodrigo Flores-Roux. Fiind un parfum floral cu note verzi, contine acorduri de clementina, cassis, lacramioare, amaryliss, crin, clopotel, narcisa si iasomie. Un parfum feminin, potrivit pentru femeia activa, care nu isi uita totusi feminitatea. Pudra parfumata de corp este infuzata cu aromele parfumului Lulu Guinness.

*Informatia a fost preluata de pe Farduri.ro




Nu am mai auzit de Lulu Guiness, dar vreau sa va spun ca eu as cumpara parfumul.
Este usor si feminin, perfect pentru o domnisoara :)
Lotiunea inca nu am incercat-o pe motiv ca am destule care asteapta sa fie terminate inainte de a expira.
Cu alte cuvinte, sunt multumita de premiul meu, si e mult mai folositor decat mi-as fi inchipuit cand m-am inscris.

Va pup fetelor!


2 comentarii:

  1. te astept la giveawayul meu thboxes aici: http://becoming-a-diva.blogspot.com/2011/08/my-first-giveaway-thboxes-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere