joi, 28 iulie 2011

Noi cumparaturi





Nu trece luna fara ca mie sa nu-mi pice vreun produs sau vreo hainuta draguta pe maini :D
Uite asa m-am ales iar cu felurite lucrusoare sponsorizata de mama, iubi si de tata :D
De felul meu nu sunt o mare impatimita a cumparaturilor(exceptie la oje si bratari), si studiez foarte bine preturile, ofertele si mai ales, intrebuintarea.
Daca am prea multe lucruri din aceeasi gama, renunt usor la a-mi cumpara un altul doar pentru a mari colectia.Tocmai din aceasta cauza, mi-am pus in minte sa folosesc un singur luciu de buze luna aceasta, special pentru a-l termina.Sunt multe care asteapta si ele sa fie incepute.

Dar gata cu varbaria, si hop cu imaginile:




Deci am asa:

-oje Flormar Miracle de care m-am indragostit iremediabil!!!si pot spune ca am gasit oja perfecta!
-O oja Gabrini turcoaz
-3 creioane de ochi Ada
-un ruj Oriflame
-trusa de unghii de la revista Click pentru femei (cred)
-bratara din Takko (sa se adorteze cu oja si cerceii)
-fard Oriflame
-fard Safari
-ochelari de soare
-demachiant L'oreal


Si un tricou galben dragalas si vaporos (parerea mea).



Si pentru ca am promis, va arat si rochitele care mi le-am cumparat acum o luna si de care v-am spus intr-un post anterior.


Gata pe ziua de azi.Ma duc sa beau un Nescaffe ice si sa lenevesc in pat la racoare...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu