marți, 12 iulie 2011

Non-sense talking





Ce faceti fetelor?!
Stiu ca am lipsit mult de tot.Am profitat la maxim de zilele racoroase cat si de cele calduroase, si asa am tras de timp cat am mai putut ca sa nu ma mai stresez mai mult decat sunt cu examenul de saptamana viitoare.
Acum va scriu pe fuga pentru ca joi dimineata plec, si vreau sa-mi aranjez tot ce trebuie, sa fac rezervarile, sa ma ocup de dosare si sa plec :)


Stiu ca unele dintre voi asteptati pozele promise cu rochitele care mi le-am cumparat acum ceva timp, dar avand in vedere ca vremea din zilele ce au urmat a fost super urata si friguroasa, mie numai de fuste nu imi ardea..si uite asa pozele se lasa asteptate.
Dar o sa le fac, asa cum am promis, pentru ca de acum le pot purta.

Am vazut ca s-au tot plans fetele ca sunt din ce in ce mai multe probleme cu blogger, si ca se va schimba denumirea si nu mai stiu cate alte chestii se vor mai intampla.Eii...acum e greu..ma gasndesc sa ma portez pe wordpress, dar ultima oara cand am incercat, m-am dat batuta.
Mare as nu am fost niciodata la informatica, abia intelegeam lectiile despre html, deci o sa-mi vina mai mult decat greu sa-i dau de cap wordpress-ului, dar o sa incerc, pentru a evita neplacerile care sigur vor urma dupa acele schimbari pe care le anunta ei.
Si asa aveam in gand schimbarea skin-ului din nou :D

Daca tot am luat-o asa cu vorba..haideti sa vedeti ce prostii am facut eu in weekend in asteptarea printului meu :))
Initial am vrut sa ma inscriu la concursul de make up organizat de Little D., dar m-am gandit eu m-ai bine, si cum aparatul are buba, si pozele le fac asa mai mult dupa cum imi taie capul, va dati seama ca au iesit fie neclare, fie strambe si asa mai departe.
Deci am preferat sa le tin pentru mine...nici nu sunt niste machiaje foarte elaborate si prin urmare n-as putea concura cu fete care se pricep la chestii din astea..plus ca e concurs cu like-uri..deci nee..nu ma mai bag.
Dar o sa vi le arat voua.:)
Eu sper sa va placa.Am petrecut numai o ora cu fiecare si nu mi-a venit a crede ca ma duce pe mine capu' sa fac asa frumusete de machiaj :D deci sunt oarecum proud of me.

Nu le-am mai adaugat nici un frame sau vreo semnatura, pentru ca nu stiu la ce ar folosi, si nici timp destul nu am.






Cam asta ar fi...m-am tot chinuit sa scot in imagini adevarata intensitate a fardurilor, dar degeaba.Orice modificare nu reuseste sa redea culorile adevarate.
Sper sa va placa.Sunt incepatoare deci astept critici multe, decat laude.Dar nu ma supar...stiu ca deocamdata atat pot.
Va pup dulce fetelor!
Sa-mi tineti pumnii la examen! si ne revedem dupa data de 23 cand vin acasa.
Sa aveti o vacanta frumoasa..




Si un giveaway cu produse de la Farduri.ro organizat de Miu Miu.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu