miercuri, 31 august 2011

Creioane Ada



O postare scurta despre micutele creioane dermatograde Ada...
Le-am achizitionat la pretul de 1 leu daca tin eu bine minte, dintr-un magazin din Iasi.
Cum vazusem ca multe din blogarite detin macar unul din aceste creione, mi-am spus sa le dau si eu o incercare,pentru ca la acest pret nu prea am ce pierde, si am ales 3: alb, negru si albastru.



Negrul este o culoare pe care o folosesc pentru conturul ochilor, dar celelalte doua m-au cam pus in dilema pentru ca nu au fost cumparate cu inspiratie si nici nu prea am avut cum sa le asortez intr-un make-up.Le-am incercat pe mana ca sa vi le arat si sa vedeti ca desi sunt ieftine, sunt destul de pigmentate si rezistente.



Cele 3 se intind super bine..nu fac ghemotoace ca altele, si cel mai important: NU SE INTIND!
Adica, cele de la Farmasi sunt jalnice si de rusine pe langa acestea, pentru ca nici macar nu m-am trezit cu vreo umbra imprimata pe pleoapa cand am fost data cu creionul negru pentru ca tusul imi lipsea din geanta.
Putine, dar putine nazbatii imi face albul care se pe waterline nu vrea de nici un fel sa reziste.Dar poate si pentru ca am ochii sensibili si imi lacrimeaza des.

Totul e ok pana acum.Si asa sper sa si fie in continuare.
Singura problema pe care o am cu ele (uneori) e ca varful se cam...stramba de la locul lui si fuge :))
Dar dupa ce le-am ars putin cu bricheta si le-am modelat, bagat la frigider si inghetat, totul a fost ok.Ma gandesc ca e vara si mina fiind moale, se mai incalzeste si incepe sa alunece usor in contact cu pielea.


Momentan acestea au fost singurele nuante care m-au atras, dar sunt mult mai multe si cu siguranta o sa-mi mai iau sa-mi mai diversific un pic mini colectia, mai ales ca le-am aruncat pe cele Farmasi cu care reuseam sa ma "mazgalesc" la propriu in mai putin de o ora...

Voua va plac micutele creioane Ada?!Aveti vreo nuanta preferata?
V-ar placea sa le includ intr-un giveaway?


4 comentarii:

  1. creioanele ada sunt f ieftine si bune.si eu am cateva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu le-am gasit doar la 2 lei:( adevarul este ca desii sunt ieftie sunt destul de pigmentate :D si eu am vreo 10-15 pe acasa:D

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu le foloseam cand eram pe la incepturile mele in a exersa machiajul din creion ...nicodata nu m-am gandit sa revin la ele pentru ca mi-am gasit unul care nu se intinde si ma inteleg bine cu el...dar ar fi ok unul atunci cand bugetul este mic

    RăspundețiȘtergere
  4. Util review-ul..vreau sa imi cumpar si eu unul negru:* multumesc!

    RăspundețiȘtergere