miercuri, 17 august 2011

My wishlist

Pentru ca se apropie ziua mea de nastere si pentru ca am inceput sa imi fac o lista cu produsele necesare (dupa terminarea celor care asteapta sa fie terminate), m-am gandit sa-mi fac si eu un mic wishlist in speranta ca stie el cine, o va vedea si poate poate macar putin cate putin se va restrange lista.
Nu sunt multe pentru ca de obicei nu folosesc multe farduri, de aceea nici nu am vreo trusa profesionala sau un numar imens de mini farduri.Cred ca si din cauza asta imi trebuie una si buna.

Asadar, incep lista cu produse destinate machiajului zilnic:






Urmatoarele pe lista de must have si pe care le doresc de foarte mult timp,sunt niste oje.
Prima nuanta mi-o doresc mai mult decat oricare alta dar se pare ca nu am succes in gasirea ei.

Essence nuanta Choose me.

Essence nuanta Irreplaceable


China Glaze nuanta 2030


Si acum urmeaza cateva produse de ingrijire care mi le doresc.

Lotiune tonica Byphasse

Masca pentru fata Montagne Jeunesse

Set de pensule (nu neaparat Sigma; poza este informativa:))



2 comentarii:

  1. mm :> eu vreau setul de pensule , chiar de la sigma !!! cine stie daca o sa il am :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut

    Daca vrei roduse essence trimite-mi un mail la moniques_blog@yahoo.com si vom discuta de preturi si produse.

    Cu drag,
    Monique

    RăspundețiȘtergere