joi, 25 august 2011

Testez produse naturale Jovis!


Din amabilitatea Ioanei, doua sapunele delicioase au ajuns in posesia mea astazi si asteapta sa fie bagate repejor sub apa sa-si incerce farmecele pe pielea mea necajita putin vara aceasta de soare...

Ma pot considera norocoasa, pentru ca am fost aleasa inca din prima zi sa testez sapunurile, si m-am simtit super incantata sa particip la prima mea campanie de testare, deci multumesc Ioana pentru sansa si sper ca parerile mele dupa aceasta perioada in care le voi incerca, sa se ridice la masura asteptarilor tale si sa fie numai cuvinte de lauda pentru cele doua "jucarii" alunecoase! :)


Sapunul Sofia Baby mi-a fost oferit in conformitate cu necesitatile pielii mele.Trebuie sa va spun ca am ramas impresionata de priceperea cu care mi-a fost ales, pentru ca acest lucru mi-a aratat cat de mult se ofera atentie clientului si cerintelor acestuia.


Ma bucura faptul ca printre ingrediente se gaseste si uleiul de galbenele care pentru mine este "esential" in tratarea diferitelor probleme care apar in acest sezon, iar mirosul este unul usor chiar deloc deranjant si placut.Chiar seamana cu cel al unguentului de galbenele :)

Care a fost cel de-al doilea sapun care urma sa il primesc, am aflat abia astazi, pentru ca Ioana a dorit ca acesta din urma sa fie o surpriza.Si a fost una foarte placut: Morcov & Catina


Nu stiu daca am mai spus vreodata, dar iubesc mirosul de plante si de mirodenii...iar acesta, miroase perfect!
In compozitie gasim anasonul care evident ii ofera aceasta aroma mentolata dar in acelasi timp fierbinte si chiar ciprata...imi aminteste de ghimbir chiar :D
Toata pungulita mirosea foarte placut a mirodenii, si postarita m-a intrebat curioasa ce se afla acolo :)


Cu mai multe pareri voi reveni peste o saptamana, cand probabil imi voi fi format o idee despre aceste doua sapunuri.


Gata, am fugit la dus cu ele!
O seara usoara fetelor!

3 comentarii:

  1. Arata minunat, abia astept maine dimineata sa ridic si eu coletul...
    Te pup, voi urmari postarile tale...

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept sa vad si eu ce sapunele vei primi tu :*

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu le am primit azi,abea astept sa le testez:D

    RăspundețiȘtergere