luni, 5 septembrie 2011

Sapunul Sofia Baby

Am ramas doar cu jumatate din acest sapun, pentru ca o matusa curioasa a vrut si ea sa il incerce, fapt ce ma bucurat, pentru ca as fi crezut ca sunt prin familie persoane interesate si atrase de produsele bio.


Ce m-a atrat foarte mult, a fost ambalajul simpatic si practic in care se gaseste sapunul.
O cutie de carton, legata usor cu o funda de canepa (cred eu) care ajuta la ridicarea "capacelului".

Are si o mica fereastra prin care putem simti aroma!

Pe cutie gasit absolut toate detaliile necesare, o eticheta cu ingredientele, detalii despre sapun, o parte care ne arata ca produsul este notificat la Ministerul Sanatatii, si o bulina care ne atentioneaza ca este 100% natural. (big LIKE pentru "hainuta").

Sapunul are forma dreptunghiulara, si un gramaj de 100 de grame.






Descrierea sapunului de pe site-ul Jovis este urmatoarea:

"Sofia Baby Soap" este un sapun natural extrem de bland, conceput cu gandul la pielea delicata a bebelusilor, sau pentru cei care isi doresc o piele fina ca de bebelus.Astfel, acest sapun se potriveste de minute pentru ingrijirea pielii bebelusilor si copilasilor, tuturor tipurilor de ten dar in special tenului sensibil, matur sau uscat fiind minunat si pentru igiena intima.

Ingredientele deosebite care fac acest sapun ideal pana si pentru cea mai sensibila piele sunt:
-untul de shea
-uleiul de galbenele
-uleiul de musetel
-mierea
-ceara de albine

Impreuna ofera o hidratare intensa, calmeaza si ajuta la vindecarea iritatiilor si altor afectiuni ale pielii si au efect cicatrizant si regenerator.


Ce-mi place:

  • ingrediente cu efect calmant si hranitor
  • miros subtil de galbenele, dar am observat ca in contact cu apa, se schimba usor aroma probabil din cauza sodei, dar nu ma deranjeaza deloc deoarece nu persista pe piele
  • delicat cu zona intima(nu mi-a provocat nici o reactie sau vreo iritatie)
  • spuma este bogata si matasoasa(sunt o fana a spumei bogate deci a fost un aspect important)
  • nu usuca pielea fetei (perfect pentru zilele calduroase de vara cand tenul meu se ingrasa mai repede decat de obicei)
  • obisnuiesc sa am multe zgarieturi pe maini, fie de la pisica, fie de la bucatarie etc, si a fost delicat, mi-a tratat roseata si nu stiu daca mi se pare mie, dar a grabit procesul de vindecare(ramane sa mai testez)



Ce nu-mi place:

  • Am stat mult si am gandit daca sa scriu sau nu.Probabil ca orice sapun expus un timp indelungat in apa, se dizolva ori se topeste si formeaza acea pelicula gelatinoasa.Ei bine, si acesta o face...m-am tot chinuit sa il las in sapuniera cat mai uscat si cat mai bine clatit de spuma, ca sa nu fac risipa, dar nu am reusit.
  • Oricum nu este atat de grav.Doar ce a murdarit sapuniera :D pentru ca jumatatea care mi-a ramas disponibila, a fost trainica, si mai am si acum un rest micut ce ma asteapta pentru dusul de seara.


Asta a fost parerea mea sincera despre sapunul Sofia Baby. Un sapun extrem de delicat cu pielea uscata,ce vine in ajutor atunci cand nu avem o crema la indemana pentru a hidrata.


Urmeaza sa vina la testat urmatorul sapun, care a stat in raftul cu haine.Nu stiu daca voi mai faceti asta, dar a mirosit foarte bine si mi-a improspatat garderoba :)


Daca doriti sa-l achizitionati sau sa va interesati despre alte sapunele, puteti intra pe site-ul Jovis unde cu siguranta veti gasi ceva pe plac!

Un comentariu:

  1. Acesta este perfect pentru curatarea tenului, mai ales a unuia uscat asa cum este al meu, probabil il voi incerca si eu cand voi da o comanda la Jovis, untul de shea imi face foarte bine si ma gandesc ca si acest sapun este foarte bland cu pielea!
    PUPICI! :)

    RăspundețiȘtergere