luni, 12 septembrie 2011

Ramble

Buna fetelor!

Saptamana trecuta a fost una foarte aglomerata pentru mine, si nu am avut destul timp pentru a posta ceva nou, dar in curand ma voi revansa si sper ca noile mele postari sa fie cat mai atractive :)

Spun ca nu a fost o saptamana usoara, pentru ca majoritatea timpului am fost pe drum spre Iasi pentru a rezolva cu facultatea, ba pentru a cauta un apartament de inchiriat(cel mai greu de gasit), cumparaturi, ziua mea etc...

Ziua mea a trecut extrem de rapid, nici nu am avut timp sa imi dau seama pentru ca eram la Iasi :))
Poze nu are rost sa va arat pentru ca nu am facut, si nu prea mi-a stat capsorul somnoros la asta.
Totusi o sa va arat cateva din cadourile cu care am fost rasfatata de cei dragi.




Aceste este noul meu "soricel" de birou, si sunt super incantata de el!





Sincer sa va spun, nu stiu ce a patit aparatul de scoate toate pozele cu acest efect usor de blur..voi umbla curand la setari si sper ca totul e ok.

Si ultima poza este cu tortul meu dragalas si pisicesc!:)
Este home-made, sa spun asa, si este delicios! a avut desigur spuma de ciocolata, preferata mea, martipan, dar si crema diplomat cu fructe...plus pisici comestibile!:)


Nu-mi ramane decat sa va doresc un an usor la scoala (celor care inca mai sunteti la liceu) si sa va ofer un pupic!


Un comentariu:

  1. Este foarte dragut "soricelul". Ai noroc ca nu l-a mancat pisica de pe tort :))

    RăspundețiȘtergere