luni, 12 septembrie 2011

Despre Yves Rocher



Cele prezentate aici in poza sunt primele mele produse de la Yves Rocher, si le am de la Raluca.
Produsele au venit foarte frumos "imbracate", si cu o mini-felicitare, in care Raluca mi-a transmis un La Multi Ani pentru onomastica ce a corespuns cu zilele organizarii concursului.
Am primit un gel de dus Jardin du Monde cu lamaie, un sapun lichid, un mini gel exfoliant, si o crema pentru ochi.

Vreau sa va spun ca m-am indragostit de mirosul sapunului lichid cu floare de lotus..e fresh si roz.Stiu ca e ciudat, dar mie fiecare miros imi aduce in minte o anumita culoare fie moment.Iar aceste este roz.

Primul produs care a fost incercat, a fost gelul Gentle Exfoliating Cleanser, in varianta travel.
Este un gel ok.Contine mici particule abrazive, care nu are un puternic efect abraziv,deci poate fi utilizat si de persoane cu pielea sensibila care se inroseste repede.
Nu pot sa ma pronunt cu exactitate asupra efectului, pentru ca nu am observat mari schimbari.
Oricum eu folosesc un alt exfoliant mai puternic, iar acesta micut, l-am folosit doar in zilele in care nu a trebuit o curatare mai profunda asupra tenului.
Are un miros subtit de plante,proapat, care persista usor dupa clatire, dar nu este deranjant ci chiar placut, pentru ca miroase a curat.




Crema de ochi nu a fost desfacuta, deoarece o pastrez pentru vremurile "grele" din timpul examenelor cand oboseala isi arata semnele:(


Asta a fost totul.O postare scurta!
Vreau sa-i multumesc Ralucai pentru sansa si pentru produse!
Pupici!


2 comentarii:

  1. Eu zilele trecute mi-am ridicat coletul cu primele produse Yves Rocher, sunt foarte multumita de ele si de ofertele lor :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ne prezinti si produsele pe care ti le-ai luat!
    Sunt mega giga curioasa!

    RăspundețiȘtergere