joi, 22 septembrie 2011

Sapun Jovis cu Morcov si Catina

Iata ca a venit momentul sa va vorbesc despre cel de-al doilea sapun primit de la Ioana, si anume, cel cu Morcov si Catina.




 Descrierea de pe site-ul Jovis:

Sapunul natural "Morcov & Catina" are la baza, dupa cum ii spune si numele doua ingrediente naturale cu proprietati deosebit de benefice pentru piele, cu un continut mare de vitamine si antioxidanti ce stimuleaza regenerarea celulara, hranesc si protejeaza pielea de agresiunea factorilor externi.

Uleiul de catina este un ulei minune, folosit atat intern cat si extern, in cel din urma caz avand urmatoarele proprietati:
-stimuleaza regenerarea celualara si refacerea pielii ranite, agresate de factorii de mediu fiind un tratament foarte eficient pentru arsuri, rani, dermatite, eczeme psoriazis, degeraturi
-cicatrizant si antiinflamator
-vitaminizant
-ofera protectie pielii impotriva radiatiilor ultraviolete
-are un continut foarte mare de vitamina E, un antioxidant foarte puternic, supranumita si vitamina tineretii
-continut foarte mare de vitamina A
-incetineste procesul de imbatranire a pielii

Alaturi de acesta, sucul pur de morcov 100% natural care este folosit in acest sapun in loc de apa sustine si intareste efectele uleiului de catina:
-continutul foarte mare de vitamina A protejeaza pielea de radiatiile solare nocive alaturi de betacaroten
-antioxidant
-revitalizeaza, regenereaza, vitaminizeaza si tonifiaza pielea
-reduce actiunea radicalilor liberi
-incetineste ritmul de imbatranire a pielii (efect antirid)

Sapunul "Morcov & Catina" este innobilat cu un amestec de doua uleiuri esentiale care ii confera o aroma imbietoare, orientala. Acestea sunt uleiul esential de anason si un strop de fenicul care tonifiaza si mentin fermitatea si elasticitatea pielii.


"Morcov & Catina" poate fi folosit atat pentru corp cat si pentru fata (in special ten matur, uscat, tern, devitalizat).

Ingrediente: uleiuri saponificate de masline si cocos, suc de morcov, unt de cacao, ulei de catina, ulei de ricin, uleiuri esentiale de anason si fenicul.

Gramaj: 100g, ± 5 g.


Imediat ce am intrat in posesia pachetului ce continea cele 2 sapunuri, am fost atrasa de acest miros condimentat si deosebit de anason.Cum am mai spus si in primele postari despre acestea, si postarita si rudele au fost incantate de mirosul produselor.

A fost un sapun care m-a pus sa caut intensiv detalii despre anason si despre fenicul, si efectele asupra pielii, si nu am ramas dezamagita de ingrediente.
Dupa cum stiti, obisnuiesc sa ma spal pe fata cu sapun.
Sapunul cu musetel a fost ok, dar acesta mi-a cam uscat putin tenul :(
 

Nu contine particule abrazive, asadar poate fi folosit cu incredere pentru ca nu agreseaza pielea si este usor de manevrat.



Ce-mi place:
  • Spuma bogata si matasoasa(exact ca celalalt)
  • Miros puternic dar care nu persista pe piele.
  • Curata foarte bine excesul de sebum, dar fara a usca excesiv.
  • Revigoreaza si vitaminizeaza pielea dupa o zi obositoare.

Puncte negative nu i-am gasit si ma delcar multumita de acest sapun.
Insa preferatul meu va ramane cel Sofia Baby care m-a ajutat mult mai mult in combaterea pielii uscate si in tratarea anumitor imperfectiuni(am specificat ca voi testa in continuare efectul sapunului asupra taieturilor si zgarieturilor de pe maini), unde musetelul si galbenelele si-au facut efectul.

Nu-mi ramane decat sa-i multumesc Ioanei pentru ocazia oferita si sa va invit sa intrati pe site-ul Jovis sa vedeti cu ochii vostri ce sapunele puteti gasi!

8 comentarii:

  1. Super ! Abia astept sa ajunga si ale mele. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept sa incerc si eu sapunurile. Duminica am sa merg la un targ BIO unde sunt si cei de la Jovis. Detalii aici
    http://magicpinkworld.blogspot.com/2011/09/targul-raw-generation.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dragute sunt sapunurile astea , vad ca e multumita lumea de ele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ale:
    Sunt intr-adevar niste sapunuri foarte bune.
    Cel cu galbenele este preferatul meu!
    Sper sa-ti placa si tie la fel de mult!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Oana B:
    Din pacate nu pot ajunge pentru ca nu sunt in Bucuresti.
    DAr mi-ar face mare placere sa vad toate bunatatile naturale care vor fi acolo!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu l-am testat pe acesta, mi-a placut tare mult, adica inca mai am jumatate din el, l-am folosit mult cu lufa si nu l-am consumat asa de repede.
    Eu nu l-am folosit pentru fata pe acesta, m-am gandit ca are si uleiuri esentiale in compozitie si l-am preferat pe celalalt, Ambrozia cu lapte de capra si laptisor de matca si se pare ca am facut alegerea perfecta, eu am tenul uscat.

    Clar Jovis este cea mai buna alegere, eu sunt foarte incantata de ambele sapunuri!

    RăspundețiȘtergere