duminică, 9 octombrie 2011

I am a busy student!

Buna fetelor!
Iar a trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe blog.
Trebuie sa va spun ca de data asta nu lipsa de interes sau plictiseala m-au oprit, ci timpul din ce in ce mai limitat.

Nu stiu daca v-am spus, dar i'm student at facultatea de medicina...si...nu pot spune decat ca este foarte frumos dar mult mai greu decat m-as fi asteptat.
Uneori ma simt chiar rau din lipsa timpului pentru odihna!Si inca sunt la inceput!..nici nu vreau sa ma gandesc ce va fi peste o luna cand vor incepe toate lucrarile practice si examenele.
Totusi oricat de greu este, vreau sa precizez ca sunt fericita ca sunt studennta medicinista pentru ca mi-am dorit foarte mult sa fac aceasta facultate.


Incet incet ma voi acomoda si cu siguranta voi sti sa-mi "dozez" timpul in asa masura incat sa imbin pasiunile mele, cu temele, studiul si drumul pe care il am de facut in fiecare zi la diferite amfiteatre situate la cine stie ce spitale (acest lucru m-a "omorat" la propriu la buzunar si m-a secat de energie).
In rest totul e ok.Viata in Iasi e frumoasa si simpla.Asta pentru mine, caci pentru ceilalti ar putea fi altfel.

Imi doresc sa nu inchid blogul decat daca va fi necesar pentru unele modificari tehnice, si sa scriu daca nu zilnic, macar o data sau de doua ori pe saptamana.Voi face doar unele pauze, in care voi pune accentul pe invatat si pe cititul teancului de compendii si atlase care stau pe birou si ma inspaimanta!Niciodata nu am crezut ca mult inseamna chiar extrem de mult!
Trebuie sa imi asum totusi responsabilitatea, si sa incerc sa devin daca nu cea mai desteapta studenta, macar buna la scoala, pentru ca ce mi-am ales implica o anumita munca intelectuala cat si fizica.Sa nu mai spun ca este necesar sa fiu o buna ascultatoare pe viitor!

Si nu in ultimul rand, vreau sa-mi cer scuze din nou Andreei!Stie ea de ce!

Deci, iastazi, postarea este scurta!
Vremea este urata si ploioasa si ma indeamna sa mai raman putintel in pat inainte de a deschide cartile si a ma speria de ce voi gasi acolo!

Va pup si va ddoresc un weekend usor!Sau cat a mai ramas din el! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu