duminică, 9 octombrie 2011

Montagne Jeunesse

Draga mea Lucia, mi-a facut acum ceva timp un cadou in care se gasea aceasta masca de la Montagne Jeunesse.
Este prima mea masca de la aceasta firma, si imediat ce am terminat tubul cu masca pe care o foloseam anterior, am trecut la ea si am fost nerabdatoare sa aflu daca este intr-adevar atat de buna precum o tot lauda fetele.


Incep sa va spun ca sunt indragostita de mirosul dulceag al mastii!Pur si simplu imi vine sa o mananc, nici decum sa o pun pe fata...nici eu nu stiu cum am rezistat atat timp cu ea aplicata fata a o gusta putin :)
Nu degeaba are atentionarea draguta scrisa pe spate care zice ca miroase delicios, dar din pacate nu este comestibila.
 Deci nasucul meu a fost multumit de ce-a simtit!


Am tras un ochi si la lista cu ingrediente, si desi nu ma pricep inca atat de bine la interpretarea acestora, am observat ca unele sunt ok, altele mai putin ok.
Dar cred ca majoritatea produselor aflate in comert, au macar 2% iritanti.

Senzatia lasata pe piele la sfarsitul relaxarii, este de racorire si hidratare.Chiar am ramas usor surprinsa de acest fapt, pentru ca dupa un astfel de tratament, tenul imi este ori incarcat, ori usor uscat, si tind sa folosesc la clatire un sapun de curatare, iar acum lucrurile au fost ok, si nu a mai trebuit decat sa apelez la o discheta demachianta imbibata usor in lotiune tonica, pentru a sterge ultimele resturi ramase dupa peel-off.

Si scriind asta, mi-am adus aminte ca am uitat sa specific faptul ca, masca este una de tip peel-off.
Le-am cam evitat pe motiv ca-mi agatau puful de pe obrajiori, si cum nu vreau sa ajung sa imi creasca mai des si mai negru, rar am avut astfel de produse in rutina de ingrijire.
Nu mi-a agresat pielea cand am luat-o de pe fata, si nici nu m-am inrosit tare.Deci e ok.


A mai ramas sa va spun despre textura.
Este lichida, de o culoare galben-verzuie (de la lamaie cred si de la ceaiul verde), care daca nu am grija, o ia la fuga si picura la propriu in anumite zone.
Dar din fericire, se usuca repede si totul e ok.Numai sa fiu atenta la cantitatea aplicata.

In mare, masca e super.Isi merita cuvintele de lauda care i-au fost aduse pana acum.
Cum eu nu sunt vreo experta, si-a facut treaba.
SI m-a facut sa-mi doresc sa incerc mai multe varietati de la acesta firma.
Cu siguranta si celelalte produse sunt la fel de bine mirositoare si delicioase!

2 comentarii: