vineri, 18 noiembrie 2011

Cumparaturi mici

A trecut ceva timp de cand stau la Iasi, si spre surprinderea mea, nu am fost tentata sa-mi cheltui banii pe cosmetice asa cum o faceam daca eram acasa.

Chiar am reusit sa pun bani deoparte pentru perioada Craciunului cand cu siguranta ceva imi va face cu ochiul, daca acum nu.


Totusi cele necesare demachierii le-am achizitionat, dar fara a face paguba mare in portofel.

Dischetele demachiante sunt din Kaufland luate la pretul de 2 lei.Acum sunt cu 50 de bani mai scumpe, dar oricum sunt o afacere buna si de lunga durata (mi-am completat stocul de dischete cu 6 pachete).

Servetelele umede sunt bunicele, luate tot din Kaufland si sa va spun drept..nu ma asteptam ca niste produse atat de ieftine comercializate de acestia, sa fie atat de bune.
Asta imi demonstreaza inca o data ca nu doar ce e scump si de firma e bun, ci si ce este ieftin.Mai ales daca stim sa cautam cu atentie.




Parfumul a devenit preferatul meu si nu regret ca l-am cumparat, asa cum am fost la inceput crezand ca nu este cine stie ce.Dar aveam nevoie de ceva dulce primavaratic, pentru ca uneori simt ca ma inec in esentele tari si puternice care le folosesc iarna.
Un miros subtil de fresh de flori primavaratice, fructe dulci si magnolie.Ce altceva mai mult?!

Deocamdata, doar la atatea am reusit sa fac poze, deoarece, aparatul mi-a fost ionlocuit si acum trece prin probe!
Inca putin si surpriza mea va fi dezvaluita.Mai dureaza putin pentru ca imi doresc sa fie totul in regula si regulile ok pentru toata lumea.


Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu