luni, 21 noiembrie 2011

Review-Sapun Natural cu Ulei de Masline VetiVert

Cine nu isi doreste sa aiba o piele curata si hidratata in acelasi timp?!
Uitati ca se poate, si cu un sapun natural, facut de maini dibace.


Am primit spre testare doua sapunuri minunate, care m-au atras instantaneu prin modelul frumos de la suprafata, textura si calitate.

Mi-am ales unul pe baza de ulei de masline, pentru ca nu ma pot desparti de acest ingredient nici la masa, dar nici in produsele cosmetice, pentru ca beneficiile acestui ulei, s-au vazut cel mai bine pe pielea mea, in comparatie cu altul.

Cel de-al doilea sapunel, este pe baza de carbune medicinal si aloe vera, dar despre acesta voi vorbi alta data, dupa ce voi evalua mai bine efectele sale asupra tenului meu.

Sapunul natural cu ulei de masline trimis de doamna Doina de la firma VetiVert, m-a ajutat sa trec peste zilele friguroase de noiembrie care au lasat urme pe pielea mea neprotejata destul de vantul rece.



"Ideal emolient şi hidratant, uleiul de măsline se combină perfect cu rozmarinul şi menta, conferindu-i şi calităţi antibacteriene.

Ingrediente: ulei de măsline, ulei de floarea-soarelui, ulei de palmier, ulei de cocos, apă demineralizată, NaOH, ulei de mentă, ulei esenţial de rozmarin, ulei esenţial de patchouli."

Un sapun cu un miros placut si dulceag, intr-o prezentare superba, asa cu se poate vedea in magini.
Dupa cum puteti citi in descrierea producatorului, sapunul combina uleiul de masline perfect pentru o hidratare completa, cu uleiulire esentiale de menta si rozmarin care sunt bune purificatoare patrunzand in profunzimea pielii si curatand bland.

Puncte tari:

-sapun cu miros frumos, usurel care nu perisista pentru a deranja
-spuma extrem de bogata si catifelata
-rezistenta la apa destul de mare (pus intr-o sapuniera fara scurgere, a rezistat eroic si pana in ziua de astazi, trecand deja 3 saptamani de la utilizare frecventa atat pe fata cat si pe corp)care nu a facut aceea masa gelatinoasa pe care majoritatea o fac chiar si din prima zi de stat in sapuniera
- senzatie placuta pe piele, care nu strange si nici nu face ca aceasta sa arate ca hartia creponata


Puncte minus:

Nu am gasit nici un lucru rau la acest sapun.
Ma bucur de faptul ca si produsele facute in casa, cu grija si atentie , pot egala sau chiar intrece firme de renume, prin calitatea lor si gradul ridicat de hidratare.
Am inceput sa pun din ce in ce mai mult accentul pe ingrijirea naturala, cu ingrediente cat mai sanatoase, pentru ca pielea este foarte importanta si reflecta atat ingrijirea de care are parte, cat si starea noastra mentala.

O seara usoara!

9 comentarii:

  1. Cred ca e cel mai frumos sapun care l-am vazut

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact aceeasi parere am avut-o si eu cand le-am vazut si am fost mega happy!
    Pup Gya!
    Multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  3. In curand una dintre voi poate sa testeze alaturi de mine aceste sapunele, deci ramaneti pe aproape!
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. super...si eu folosesc sapunuri naturale !

    RăspundețiȘtergere
  5. Great ideas for fashion and style.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar ca arata bine sapunurile tale. Si eu am ramas fidela sapunrilor naturale, dupa ce am testat Jovis, inca nu am trecut la altceva pana acum. :)
    Sunt tare curioasa de cel cu carbune mineral, astept sa faci si aceluia un review.
    pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna fetelor daca doriti sapun de masline sute la sute natural ma puteti contacta 0767143688 Angy

    RăspundețiȘtergere