luni, 7 noiembrie 2011

RImel GIordani White

 Pentru ca aveam nevoie urgenta de un rimel ( cred ca daca ar fi sa aleg un produs de make up fara de care nu as putea trai, rimelul ar fi primul), mi-am luat de la o reprezentanta Oriflame primul care mi s-a parut ca ar avea periuta cea mai buna.

Genele mele sunt mici si rare, si am nevoie atat de volum cat si de alungire.
Din pacate, doar rimelul de la Essence intr-un ambalaj negru cu roz m-a facut sa spun "wow!ce rimel bun si ce ochi frumosi am!", iar acum ca s-a terminat si lipsa unui astfel de produs prin apropiere m-a facut sa il iar pe primul care il gasesc.

 




Ce ma deranjeaza cel mai mult pana acum este ca periuta ia prea mult produs pe ea, si imi incarca genele cu mult prea mult si evident, se produce alipirea unor fire si aspectul este dezastruos...

In rest este ok.Nu ofera volumul perfect, dar e bun.
De alungit, alungeste chiar bine.
Eu l-am cumparat cu pretul de 12 lei, fiind la nu stiu ce oferta, deci sunt oarecum multumita de achizitie.

Va  pun pozici cu genele mele normale, si date cu rimelul ca sa puteti vedea diferenta.



Un singur strat.

Tot un strat.

Doua straturi.

Si aici trei straturi in care se vede ca deja incepeau sa se lipeasca usor intre ele.
 Cam atat in seara asta.
Urmeaza niste zile in care voi testa niste sapunuri naturale de la VetiVert.Si voi reveni cu impresii si un concurs pentru voi, pentru ca stiu cat de mult puneti acceptul pe o ingrijire naturala!

O seara placuta!


Un comentariu: