miercuri, 28 decembrie 2011

Hidratare intensiva cu Apidermaliv crema!

Buna fetelor, ce faceti? V-a adus mosul tot ce v-ati dorit?Mie o parte da, o parte nu.
Nu o sa va rapesc mult timp, pentru ca majoritatea dintre voi deja a-ti incercat aceasta crema si stiti despre ce e vorba, asa ca o sa tratez subiectul pe larg.





Descrierea oficială :


Crema Apidermaliv se adreseaza persoanelor cu ten normal si mixt ce isi doresc  sa-si rasfete pielea  cu  ingrediente naturale precum laptisorul de matca,  uleiul de masline si untul de shea.  Apidermaliv este o crema hranitoare cu actiune de hidratare, emoliere si intinerire asupra tenului, ingrijind si hidratand pielea in profunzime. 
Datorita complexului activ bogat in ingrediente naturale, starea pielii este imbunatatita in primele saptamani de la utilizare. Laptisorul de matca, hrana regala, complex de vitamina B,C,D, E, este o substanta naturala cu numeroase principii active fiind un concentrat biologic antirid ce regenereaza celulele pielii. Untul de shea, cunoscut si ca unt de Karite este derivat din grasimea arborelui de Karite, un unt natural cu actiune hranitoare ce combate imperfectiunile pielii, redandu-i elasticitatea. Uleiul de masline hraneste in profunzime pielea, actionand precum un scut de hidratare si mentinand pielea supla si elastica. 



Ca niciodata, iarna aceasta, tenul meu (mai bine spus toata pielea de pe corp) s-a uscat excesiv din cauza frigului si mai ales din cauza vantului rece.De obicei aveam aceasta problema doar cu buzele care trebuiau invelite intr-un strat foarte gros de balsam ca sa fie cat de cat ok.
Nu stiu ce anume s-a intamplat, pentru ca tenul meu este mixt cu tendinte spre gras chiar si in sezonul racoros.
Initial am crezut ca este din cauza sapunului, pentru ca dimineata obisnuiesc sa ma spal cu sapun, dar acesta a fost destul de nutritiv (cel cu ulei de masline de la VetiVert), asa ca am inceput sa folosesc primele creme din dulapior, pentru ca cei de la Complexul Apicol mi-au trimis pachetelul acasa la parintii mei, pentru ca aici mi-ar fi fost foarte dificil sa il preiau din cauza orarului incarcat de la facultate.


Imediat ce am ajuns acasa, mi-am pus crema ca ultima solutie salvatoare si desigur ca rezultatul a fost pe masura.
Despre firma Apidermin stiam de cativa ani buni, de cand mama o folosea, dar pentru mine era mult prea grasa, si pot spune ca nu-mi intra nici macar o particica in piele desi foloseam o cantitate infima.Aratam absolut oribil si de atunci o evitam.


Nici acum nu pot spune ca imi intra complet in piele pentru ca nu este asa.
Pe moment este ok, dar pe masura ce orele trec...piele imi devine usor lipicioasa...Cand am iesit in oras am facut greseala de a-mi pune la gat o esarfa care...se lipea de mine...
De vina este si compozitia putin prea solida.O singura particica nu-mi este de ajuns sa o intind pe toata fata asa ca trebuie sa iau mereu putin si inca putin.

Cred ca asta ar fi singurul aspect negativ pe care Apidermalivul l-ar avea.Dar acum nu este necesar ca toate persoanele care o incearca sa pateasca la fel.De exemplu, mamei ii este perfecta, pentru ca tenul ei este foarte uscat si este absorbita in timp record, ba chiar am impresia ca un strat in plus nu i-ar strica.


In mare parte sunt multumita de ea.In zilele grele, este ajutorul perfect, dar in rest nu o pot folosi.
Ce imi place foarte mult este mirosul delicat, si faptul ca ingrdientele sunt in mare parte naturale.











Sper ca v-a placut si nu uitati sa va inscrieti la Giveaway-ul meu AICI (click).

4 comentarii:

  1. si mie imi place foarte mult..o ador..o folosesc si seara si dimineata si in mod sigur o voi recumpara! pentru ca am tenul mixt intra putin mai greu in piele dar merita asteptarea! Singurul minus la fel cum ai spus si tu este compozitia putin prea solida..in rest numai cuvinte de lauda..pe bune acum..fara sa exagerez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este buna mai ales acum iarna cand gerul imi usuca excesiv pielea.Te pup Raluca!

      Ștergere
  2. mi-am cumparat-o si eu azi,si mi-a placut mirosul ,miroase a miere,si textura ei
    dandu-mi acum pe fata am obs. ca nu mi-a ramas urme uleioase deloc,a intrat imed in piele,acum sa vad maine cum se comporta toata ziua,daca imi place am sa o cumpar pe toata perioada iernii,nu e scumpa doar 10.50 bani

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ai tenul uscat.Al meu fiind mixt, o absoarbe mult mai greu, dar este o crema foarte buna si hidratanta.
      Te pup!

      Ștergere