sâmbătă, 31 decembrie 2011

Sweet 2011..

Draga anule 2011,




Multumesc pentru toate momentele frumoase care mi le-ai oferit alaturi de cei dragi de-a lungul lunilor tale...la inceput mi-ai fost bun sfatnic, si m-ai ajutat sa-mi aleg un drum in viata, si m-ai incurajat sa-mi fac acest blog, care cu pasi de bebelusi a ajuns sa creasca, sa infloreasca.
Ai facut ca portile virtualului sa se deschida intr-un alt mod si mi-ai aratat ca si aici pot gasi persoane deosebite si prieteni minunati.
Sufletul mi l-ai umplut de fericire, emotia unui nou inceput, ganduri, lectii. sentimente ce vor ramane o eternitate..

Mi-ai spus sa fiu mai indiferenta si in acelasi timp sa iert, sa fiu o mai buna ascultatoare, sa pretuiesc mai mult ceea ce am si sa nu renunt la visurile mele.

Ma bucur enorm ca ai trecut prin viata mea usor dar cu insemnari majore.
Sper ca prietenia noastra sa fie la fel de buna si de acum inainte, pentru ca te voi pretui si nu te voi uita sau pierde prin multitudinea de ani noi ce vor veni.

Il astept pe fratele tau mai mare si sper ca va fi si el ingaduitor cu mine si ma va ajuta sa mai pun la cutia cu amintiri lucruri frumoase, bune de deschis cand cei ce vor fi cu mult inaintea ta, vor fi rai cu batranetea mea.






                                                                                                       Cu drag, Ana.




Dragelor. sper ca anul 2011 a fost la fel de infloritor ca si al meu, si ca 2012 sa va aduca tot ce va doriti.
Va multumesc pentru vizite, comentarii, ca m-ati citit, m-ati acceptat printre voi, si m-ati ajutat sa cresc si sa dobandesc noi cunostinte despre lumea cosmeticelor.

La multi ani fericitit si sanatosi!



Un comentariu:

  1. Foarte frumos ti-ai exprimat recunostinta pentru anul ce tocmai trece, iti doresc tot ce poate fi mai bun pentru o fata minunata precume esti tu, si in anul 2012.
    Te pup si te imbratisez cu drag, La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere