miercuri, 15 februarie 2012

Apidermaliv -masca pentru fata

 Asemenea cremei din aceeasi gama Apidermaliv, masca hidratanta trateaza pielea uscata redand elasticitatea si supletea acesteia.

Este o masca fara miros (sau eu nu il simt) deci este ok, ce se intinde foarte usor pe fata, asta datorita ingredientelor naturale si a derivatelor din miere din compozitie.
As putea spune ca se topeste in contact cu pielea si acest lucru favorizeaza aplicarea usoara.

Eu o folosesc o data pe saptamana pentru ca seara folosesc Apidermaliv crema, care este destul de grasa, si vreau sa evit formarea unor zone lucioase inestetice.

O tin in jur de 10 minute si este mai mult decat suficient pentru a-mi oferi hidratarea de care am nevoie.

Ce ma deranjeaza cel mai mult este modul in care acesta este indepartata, deoarece nu se usuca o data aplicata, ci isi pastreaza consistenta fapt ce imi ingreuneaza spalarea fetei.
O iau initial cu dischete demachinate, apoi clatesc usor cu apa calduta urmand sa iau ultimele resturi.

Dupa aceasta masca, nu simt nevoia de a aplica o noua crema aproape intreaga zi.

O recomand persoanelor cu pielea sensibila in aceste zile geroase si cu tenul uscat spre mixt.

3 comentarii:

  1. Pare interesanta masca.Imi pare rau ca ramane la fel pana la indepartare.Mi se par asa de anevoios de indepartat mastile de genul:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu m-an chinuit foarte mult sa o iau de pe fata..:( si nu mi-a placut ca ramane lipicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place foarte mult aceasta masca, intr-adevar singurul dezavantaj este greutatea la indepartare, insa efectul merita...:P

    RăspundețiȘtergere