joi, 9 februarie 2012

Mici cumparaturi

Buna dragele mele!Ce mai faceti?
Eu tocmai de am scapat de ultimul examen din acest semestru si ma declar multumita de rezultatele mele, pentru ca desi la un moment dat am ajuns in situatia de a nu mai face fata cerintelor si a lasa totul la voia intamplarii, totul a decurs foarte bine si chiar rezultatele au fost mai bune decat m-am asteptat.

Abia acum pot spune cu adevarat ca am vacanta, desi nu este una lunga.
Si pentru ca trebuia sarbatorit acest final, am dat o fuga in Lidl si in oras sa-mi cumpar ce-mi mai trebuie.
Nu am ajuns acasa cu foarte multe, ci doar cu strictul necesar, dar si un fard venit la o comanda Oriflame si doua farduri stick-uri sa le spun asa.

Am prins si cateva raze de soare si m-am grabit sa fac poze, dar aparatul nu a prea a vrut sa fim prieteni :)
Dupa cum puteti observa, samponul Krauter a ramas printre preferatele mele (review aici)si pentru ca am tot vazut la Alina lui Brumarel ca Lidl are produse cat de cat bune, mi-am luat o crema de corp, dar fara miros.
Gelul de dus de la Fa cu Gelee Royale miroase divin!!si mi-a indulcit baia :)


                                                          
 

Asa arata cele doua farduri (unul intr-o nuanta albastra, si unul verde care e mai mult albicios, dar nu ma deranjeaza pentru ca lumineaza foarte bine).
Din pacate nu pot spune acelasi lucru despre rezistenta lor.
Cu sau fara primer, se aduna pe pleoapa si da un aspect destul de urat.



Fardul pulbere e ok, in culori destul de rezistente pentru pretul si dimensiunea lor.Am reusit sa realizez un machiaj destul de frumos cu acest duo.




Cam atat pentru sesiunea de shopping pe luna aceasta.
Dupa vacanta ma voi delecta cu un mica fuga la standul Farmasi pentru niste oje in culori yami!!

O seara placuta!


2 comentarii:

  1. si eu trec pe la Farmasi azi...dupa nuanta 30 , sau 31..nu stiu exact :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur pentru rezultatele bune pe care le-ai primit,au fost rezultatele muncii tale:)Folosesc si eu o crema de la Cien si imi place cum miroase,cat despre stickul verde de la Oriflame,eu il foloseam ca baza si era chiar ok.Cred ca am avut 3,unul alb cu sclipici,verde si unul mov foarte deschis,pupici

    RăspundețiȘtergere