vineri, 23 martie 2012

Noi oje in colectie

Buna dragele mele!

Astazi va voi vorbi despre ultimele mele achizitii in materie de oje.

Nu am reusit sa cumpar foarte multe, si nici culori foarte diversificate nu si-au facut loc prin colectia mea.
Cel mai mult am pus accentul pe roz iarna aceasta.Pur si simplu a fost culoarea anului pentru mine si m-a incalzit cand vremea era posomorata si gri.



M-am chinuit destul de mult sa redau culoarea in poza, dar nu am reusit decat partial si eventual sa "tremur" toata imaginea.

Ojele Farmasi sunt preferatele mele si nu cred ca trebuie sa spun alte cuvinte pentru ca si voi stit cat de bune sunt acestea.

Pupici!

2 comentarii:

  1. am descoperit Farmasi in ultimul timp , tin numai 3 zile pe unghiile mele ,dar sunt frumoase ! pentru 3,5 lei cat am dat pe ele , sunt fenomenale :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru mica colectie ubita!!f frumoase culorile Pwwwp

    RăspundețiȘtergere